تیتر امروز

مسعود جان! هر وقت نشستی، پیامک بده
افاضات اضافه

مسعود جان! هر وقت نشستی، پیامک بده

عوام‌الملک در نامه جدید خود به مسعود، رییس بی‌صدای خواص‌الدوله، به پیام یک ناشناس زیر نامه قبلی خود اشاره کرده و نوشته است: لطفا هر وقت سر جایت نشستی اگر زحمتی نبود در حد یک پیامک یک کلمه‌ای...
قاسمی فیض‌آبادی: پزشکیان برای وفاق ملی فیلترینگ و گشت ارشاد را جمع کند/ رودینی: بر روی نخبگان اهل سنت خط کشیدند
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

قاسمی فیض‌آبادی: پزشکیان برای وفاق ملی فیلترینگ و گشت ارشاد را جمع کند/ رودینی: بر روی نخبگان اهل سنت خط کشیدند

این بیستمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
علی بختیار: ممکن است وزرای اصلاح طلب رای نیاورند/ نخواستم وزیر شوم/ قطعی برق امروز نتیجه بی‌توجهی مجلس یازدهم است
گفت و گوی ویژه دیدار با یکی از اعضای کارگروه انتخاب وزیر نفت

علی بختیار: ممکن است وزرای اصلاح طلب رای نیاورند/ نخواستم وزیر شوم/ قطعی برق امروز نتیجه بی‌توجهی مجلس یازدهم است

دیدارنیوز در روزهایی که بازار گمانه زنی ها برای انتخاب وزراء داغ است، در یک گفت و گوی ویژه خبری آنچه در کارگروه انتخاب وزیر نفت گذشته است را از علی بختیار عضو این کارگروه و نماینده پیشین مجلس...

نامه خانه احزاب خراسان رضوی به استاندار

خانه احزاب خراسان رضوی طی نامه‌ای به استاندار خراسان رضوی، محدودیت در ورود مسافر به مشهد و رفت و آمد در شهر را خواستار شدند.

کد خبر: ۵۵۵۵۹
۱۰:۳۵ - ۲۶ اسفند ۱۳۹۸

نامه خانه احزاب خراسان رضوی به استاندار

دیدارنیوز ـ در متن این نامه که خطاب به استاندار خراسان رضوی تنظیم شده، آمده است:
 
جناب آقای رزم‌حسینی
 
استاندار محترم خراسان رضوی
 
احتراما همچنان که مستحضر هستید کشور عزیزمان یکی از حساس‌ترین مقاطع تاریخی خود را تجربه می‌کند؛ لذا شورای مرکزی خانه احزاب خراسان که ۵۷ حزب و تشکل قانونی از جریان‌های مختلف سیاسی را نمایندگی می‌کند، ضمن آمادگی برای هرگونه کمک مصرانه از شما که نماینده عالی دولت و رییس شورای تامین استان هستید، تقاضامندیم قاطعانه بر اساس خواست عمومی و تیم‌های تخصصی پزشکی، مدیران مربوطه و سایر صاحب‌نظران، ضمن استفاده از تمامی امکانات مادی و معنوی موجبات رفع نگرانی شهروندان مشهدی و کاهش آلام را فراهم نمایید.
 
خوشبختانه تصمیمات اخیر مقام معظم رهبری به ویژه لغو سخنرانی سالانه در حرم مطهر و دستور تاسیس قرارگاه بهداشتی و درمانی با تاکید پیشگیری این ویروس خطرناک، زمینه این اقدامات را تا حد زیادی میسر کرده است.
 
به منظور پرهیز از اطاله کلام به اختصار اهم موارد را به استحضار شما می‌رسانیم:
 
۱- مشهد در بین شهر‌های بزرگ به نسبت جمعیت (دومین کلانشهر) در برخورد با این اپیدمی وضعیت بهتری داشته و امیدواریم هرچه سریع‌تر سیر نزولی آغاز و برای ریشه‌کن کردن آن ویروس که وظیفه ملی و فراگیر و واجب عینی است، از همه امکانات استفاده شود.
 
۲- همه ساله در ایام عید نوروز و به ویژه سال تحویل مشتاقان زیادی برای زیارت به مشهد مشرف می‌شوند و علاوه بر این اقوام و افراد زیادی برای صله. رحم و دید و بازدید در این ایام به این شهر مسافرت می‌کنند که رقم آن بسیار زیاد و در شرایط فعلی بسیار شکننده خواهد بود و ممکن است اوضاع از کنترل خارج شود، شواهد و امکانات نیز گواه این مدعاست، لذا خاضعانه از جنابعالی می‌خواهیم تدبیری عاجل و کامل اندیشیده شود، مبنی بر اینکه قبل از سال تحویل و تا آخر تعطیلات نوروزی هیچ مسافری چه از استان‌ها و چه از شهرستان‌ها وارد مشهد نشوند و حتی داخل شهر حتی‌الامکان قرنطینه شود تا ارتباطات و رفت و آمد‌های داخل شهری به حداقل کاهش یابد.
 
۳- ضروریست تصمیمات اخذ شده در سطح ملی از طریق رسانه‌ها اعلام شود تا مسافران و شهروندان به موقع تصمیم‌گیری کنند.
 
 ۴- باید برای استفاده همه مشتاقان برنامه‌های فرهنگی اماکن مقدسه به صورت مجازی اعلام و عملیاتی شود.
 
۵- ضروریست دولت و مسئولان مربوطه با همه امکانات نظام با عنایت به ضرر و زیان‌های محتمل به مردم و خسارت‌های اقتصادی نسبت به مساعدت‌های بانکی و جبران مشکلات مادی و معنوی چاره‌جویی نمایند.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی