تیتر امروز

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت
گفتگوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با جوان‌ترین عضو شورای راهبری رئیس جمهور

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان جوان‌ترین عضو شورای راهبری چند روز مانده به اعلام نام وزرای دولت چهاردهم بود؛ محمد رهبری که عنوان جامعه شناس هم دارد، مهمان استودیو دیدار بود.

بیمارستان صحرایی در بجنورد راه اندازی شد

فرمانده تیپ پیاده سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی گفت: بیمارستان صحرایی در بجنورد راه اندازی شد.

کد خبر: ۵۵۴۱۰
۱۰:۲۸ - ۲۵ اسفند ۱۳۹۸
بیمارستان صحرایی در بجنورد راه اندازی شد

دیدارنیوز ـ سرهنگ محمد روحانی با بیان اینکه محوطه سازی احداث بیمارستان صحرایی توسط سپاه در بیمارستان امام حسن (ع) بجنورد برای مواقع بحران بیماری کرونا آغاز شده است، گفت: بر اساس تدابیر اتخاذ شده مقابله با کرونا، ۳۰۰ تخت بیمارستانی از سوی تیپ پیاده سپاه جوادالائمه (ع) به دانشگاه علوم پزشکی استان تحویل داده شد.

 

وی با بیان اینکه این بیمارستان صحرایی به صورت نصب چادر برپا شده تا افرادی که مرخص شده اند تا بهبودی کامل در این مکان قرنطینه شوند، افزود: نقاهت‌گاه بیماران کرونایی هم با ظرفیت ۱۰۰ تخت به همت بسیجیان گردان فاتحین جوادالائمه اعم از نظافت و ضدعفونی و انتقال و چینش تخت در فضای نقاهت‌گاه آماده شده است.

 

وی اظهارکرد: ضدعفونی معابر شهر بجنورد طی چهار مرحله با ماشین آلات جنگ نوین تیپ پیاده سپاه جوادالائمه (ع) صورت گرفته است.

 

سرهنگ روحانی ضدعفونی بیمارستان‌های امام علی (ع)، امام حسن (ع)، امام رضا (ع)، تأمین اجتماعی، مراکز ۱۱۵، حرم امامزاده سید عباس بن موسی بن جعفر (ع)، دهکده مقاومت بسیج و برخی از مساجد سطح شهرستان بجنورد را از دیگر اقدامات پیشگیرانه و مقابله با بیماری کرونا توسط تیپ پیاده سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی عنوان کرد.

وی همچنین از آمادگی ۱۴۴ گردان بسیج امام حسین (ع) و امام علی (ع) تیپ پیاده سپاه جوادالائمه (ع) برای مقابله با کرونا در استان خبر داد و افزود: این گردان‌های بسیج به صورت داوطلبانه در حال حاضر و حتی شرایط قرنطینه نیز برای خدمت رسانی، آماده اند.

 

فرمانده تیپ پیاده سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی خاطرنشان کرد: ۱۵۰ تیم جهادی در قالب تیم‌های چهار نفره تقسیم بندی شدند تا برای خدمات و فعالیت‌های این نهاد خدمت رسانی کنند.

 

سرهنگ روحانی بیان کرد: برنامه ریزی شده تا تیم‌های بسیجی به صورت محله محور به ضدعفونی بپردازند تا محله‌ای جا نماند و یا برخی از مناطق دوباره کاری نشود.

 

وی ضدعفونی اماکن عمومی، آسایشگاه سربازان و مکان‌های اداری این مجموعه را از جمله اقدامات مقابله با کرونا عنوان کرد و افزود: کنترل در ورودی‌ها افزایش پیدا کرده و از آمد و شد‌های غیرضروری پرهیز می‌شود.

 

سرهنگ روحانی با اشاره به اینکه به منظور پیشگیری از این بیماری خطرناک آموزش راه‌های پیشگیری روزانه توسط تیم پایش سلامت در حال انجام است، گفت: پرسنل وظیفه و کادر دارای بیماری و یا در معرض خطر در مجموعه سپاه به منظور پیشگیری از ابتلای احتمالی آن ها، به مرخصی فرستاده شدند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی