تیتر امروز

علی بختیار: زنگنه می‌دانست رای نمی‌آورد، نیامد/ ممکن است وزرای اصلاح طلب رای نیاورند/ نخواستم وزیر شوم
گفت و گوی ویژه دیدار با یکی از اعضای کارگروه انتخاب وزیر نفت

علی بختیار: زنگنه می‌دانست رای نمی‌آورد، نیامد/ ممکن است وزرای اصلاح طلب رای نیاورند/ نخواستم وزیر شوم

دیدارنیوز در روزهایی که بازار گمانه زنی ها برای انتخاب وزراء داغ است، در یک گفت و گوی ویژه خبری آنچه در کارگروه انتخاب وزیر نفت گذشته است را از علی بختیار عضو این کارگروه و نماینده پیشین مجلس...
کارشناس هواشناسی استان خبر داد:

احتمال آبگرفتگی موقت در نواحی غربی و جنوبی کردستان وجود دارد

کارشناس هواشناسی استان کردستان اعلام کرد که از عصر امروز بارش‌ها در نواحی غربی و جنوبی استان شدت می‌یابد که احتمال آبگرفتگی موقت در شهر‌های مریوان، سروآباد، سنندج و کامیاران وجود دارد.

کد خبر: ۵۵۳۳۶
۱۳:۵۷ - ۲۴ اسفند ۱۳۹۸

احتمال آبگرفتگی موقت در نواحی غربی و جنوبی کردستان وجود دارد

دیدارنیوز ـ خسرو سیف پناهی شعبانی با اشاره به آخرین تحلیل نقشه‌های هواشناسی اظهار کرد: از دیروز جمعه بارش‌ها در سطح استان شروع شده که در مریوان ١۵ میلی متر، بانه ١۲، کامیاران ١۰، سروآباد ۹، سقز ۷ و سنندج ۴ میلیمتر بارش ثبت شده است.
 
وی افزود: از عصر امروز بارش‌ها در نواحی غربی و جنوبی استان شدت می‌یابد که احتمال آبگرفتگی موقت در شهر‌های مریوان، سروآباد، سنندج و کامیاران وجود دارد.
 
کارشناس هواشناسی استان کردستان با بیان اینکه از روز یکشنبه تا سه‌شنبه بارش‌ها پراکنده و محدود به نواحی غربی استان است تصریح کرد: از روز چهارشنبه موج بارشی جدید و تقریبا خوبی آسمان استان را تحت تاثیر قرار می‌دهد و به صورت میانگین ۲۰ تا ۳۰ میلیمتر بارش پیش‌بینی می‌شود.
 
وی عنوان کرد: از لحاظ دمایی تا پایان هفته جاری تغییرات محسوسی نخواهیم داشت.
 
سیف پناهی شعبانی در پایان با اشاره به اینکه زرینه با یک درجه سانتیگراد و سلین با ۲١ درجه سانتیگراد به ترتیب سردترین و گرمترین ایستگاه‌های استان بوده است یادآور شد: دمای هوای سنندج با کمینه ۶ درجه و بیشینه ١۸ درجه سانتیگراد در شبانه روز گذشته به ثبت رسیده است.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی