تیتر امروز

تهدید پوتین به حمله اتمی/ شکست مذاکرات هسته‌ای بین ایران و آمریکا/ سرنوشت پر ابهام حقوق کارگران
مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

تهدید پوتین به حمله اتمی/ شکست مذاکرات هسته‌ای بین ایران و آمریکا/ سرنوشت پر ابهام حقوق کارگران

این بیست و نهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

کرونا بازار‌های ابهر را تعطیل کرد

فرماندار ابهر از تعطیلی بازار و پاساژ‌های ابهر به منظور کنترل ویروس کرونا خبر داد.

کد خبر: ۵۵۲۹۱
۰۹:۵۱ - ۲۴ اسفند ۱۳۹۸

کرونا بازار‌های ابهر را تعطیل کرد

دیدارنیوز ـ وجیه‌الله نوروزی با اشاره به این‌که تجمعات انسانی از مهم‌ترین راه‌های انتقال کرونا است، اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین راهکار‌های مبارزه با این بیماری، قطع زنحیره انتقال با ماندن در خانه است.
 
وی از تعطیلی بازار و پاساژ‌های ابهر در راستای کنترل ویروس کرونا خبر داد و گفت: از شهروندان درخواست می‌شود از رفت و آمد‌های غیرضروری و مسافرت جدا خودداری کنند.
 
این مسئول تاکید کرد: تعطیلی مراکز خرید و پاساژ‌ها در راستای پیشگیری از گسترش سریع ویروس کرونا خصوصا در ایام تعطیلات نوروزی و با عنایت به تصمیم ستاد مبارزه با بیماری کرونا ویروس استان و شهرستان است.
 
نوروزی یادآور شد: به منظور قطع زنجیره انتقال کرونا ویروس، همه صنوف و مراکز خرید به استثنای واحد‌های خواربارفروشی و سوپرمارکت‌ها تا اطلاع ثانوی تعطیل است که تعطیلی بازار و پاساژ‌ها شامل شهر‌های هیدج و صائین‌قلعه نیز می‌شود.
 
این مسئول از عزم جدی در ابهر برای مبارزه با بیماری کرونا خبر داد و یادآور شد: در همین راستا ضدعفونی معابر و خیابان‌های ابهر به صورت مستمر انجام می‌شود.
 
وی با اشاره به برگزاری جلسات با روسای اتحادیه‌های صنفی در خصوص هماهنگی به منظور پیشگیری از ویروس کرونا، خاطرنشان کرد: سوپرمارکت‌ها، خواروبارفروشان، میوه و تره‌بار، مرغ و گوشت، لوازم بهداشتی و نانوایان همچنان دایر خواهند بود.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی