تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
فرماندار هشترود:

خودرو‌های با پلاک سایر استان‌ها تا ٢٤ ساعت هشترود را ترک کنند

فرماندار هشترود به علت شیوع بیماری کرونا، فرمان منع تردد خودرو‌های غیربومی (پلاک سایر استان‌ها) را در شهرستان صادر کرد.

کد خبر: ۵۵۲۳۲
۱۶:۰۴ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۸

خودرو‌های با پلاک سایر استان‌ها تا ٢٤ ساعت هشترود را ترک کنند

دیدارنیوز ـ امین امینیان در جلسه ستاد مقابله با کرونا خاطر نشان کرد: تمامی خودرو‌هایی که با پلاک سایر استان‌ها در هشترود هستند، ۲۴ ساعت فرصت دارند تا منطقه را ترک کنند؛ در صورت عدم توجه به دستورات، متخلفان به مراجع قضایی معرفی و خودرو هایشان نیز به پارکینگ منتقل می‌شود.

 

وی افزود: استقرار اکیپ‌های غربالگری در ورودی‌های شهرستان برای تب سنجی و انجام اقدامات لازم در جهت مقابله با کرونا ضروری بوده و شبکه بهداشت همراه با سایر ادارات دخیل در امر مبارزه با این بیماری، موظف به ارائه خدمات بیشتر در منطقه هستند.

 

وی یادآور شد: هیچ دستگاه خدمات رسان حق ندارد در طول مدت بیماری کرونا در هشترود اقدام به قطع حامل‌های انرژی برای مصارف خانگی کند، چرا که در این مدت اکثر کارگر‌ها و سایر افراد به علت نبود کار، وضعیت مالی مناسبی ندارند.

به گزارش ایسنا، امینیان اضافه کرد: هشترود امسال پذیرای مهمانان نوروزی نخواهد بود، چرا که تمامی اماکن تاریخی و تفریحی منطقه تعطیل هستند.

وی اظهار کرد: تا زمان نابودی کامل بیماری کرونا در منطقه، ترمینال هشترود تعطیل بوده و اگر اتوبوسی اقدام به مسافر گیری کند علاوه بر ابطال کارت هوشمند راننده، خودرو وی نیز به پارکینگ منتقل خواهد شد.

 

وی ادامه داد: تجمع افراد در یک مکان، پرداخت اقساط بانکی تا دو ماه آینده، تردد ماشین‌های غریبه و فعالیت سالن‌های ورزشی تا پایان زمان بیماری در هشترود ممنوع است.

 

شهردار هشترود نیز در این جلسه از شناسایی افرادی که در حاشیه شهر اقدام به نگهداری احشام و حیوانات خانگی می‌کنند خبر داد و گفت: این افراد باید از عواقب بیماری کرونا که بیماری مشترک بین انسان و حیوان است، آگاه شوند و محل زندگی خود را از وجود احشام پاک کنند.

 

مهدی پورصادق افزود: شهرداری هشترود برای دفن اموات احتمالی ناشی از کرونا اقدام به آماده‌سازی قبور کرده و برای کسانی که کار دفن اجساد افراد کرونایی را بر عهده دارند لباس‌های مخصوص تهیه شده است.

 

وی از احتمال ابتلای کارکنان شهرداری هشترود به ویروس کرونا به علت حضور فیزیکی اکثر مردم در شهرداری ابراز نگرانی کرد و خواستار شد: مردم، کار‌های مربوط به شهرداری را تا زمان پایان این بیماری به تعویق اندازند.

 

رئیس شبکه بهداشت و درمان هشترود نیز در این جلسه از مبتلا شدن دو نفر دیگر به بیماری کرونا در سطح شهرستان خبر داد.

 

دکتر جواد بابایی اضافه کرد: علائم و شواهد از موج عظیم بیماران کرونایی در دو هفته آینده خبر می‌دهد، از این رو باید تمامی دستگاه‌ها و ادارات پای کار باشند تا حداقل آمار بیمار را در هشترود داشته باشیم.

 

وی از اداره ورزش و جوانان خواست تا تمامی سالن‌های ورزشی را برای قرنطینه احتمالی افراد آماده کنند تا مشکل خاص مکانی در این رابطه وجود نداشته باشد.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی