تیتر امروز

تهدید پوتین به حمله اتمی/ شکست مذاکرات هسته‌ای بین ایران و آمریکا/ سرنوشت پر ابهام حقوق کارگران
مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

تهدید پوتین به حمله اتمی/ شکست مذاکرات هسته‌ای بین ایران و آمریکا/ سرنوشت پر ابهام حقوق کارگران

این بیست و نهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

نمایندگان سازمان بهداشت جهانی از مرز بازرگان بازدید می‌کنند

فرماندار ماکو از بازدید نمایندگان سازمان بهداشت جهانی و مسئولین بهداشتی دو کشور ایران و ترکیه از مرز بازرگان خبر داد.

کد خبر: ۵۵۲۳۱
۱۶:۰۲ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۸

نمایندگان سازمان بهداشت جهانی از مرز بازرگان بازدید می‌کنند

دیدارنیوز ـ حسین عباسی با تاکید بر بسته شدن مرز ایران و ترکیه و استراتژیک بودن این مرز برای هر دو کشور افزود: تمامی اقدامات بهداشتی صورت گرفته در گمرک بازرگان بر اساس پروتکل‌های بهداشت جهانی و در سطح عالی است.

 

وی همچنین از بازدید مقامات بهداشت جهانی و مسئولین بهداشتی دو کشور ایران و ترکیه از بزرگترین مرز ۲۴ ساعته زمینی ایران یعنی گمرک بازرگان خبر داد و گفت: امیدواریم ماحصل این بازدید گشایش مرز ایران و ترکیه در شمال غربی‌ترین نقطه ایران باشد تا روادید گمرکی و تجارت خارجی در این سایه تسهیل شود.

 

فرماندار ماکو همچنین با تاکید بر رایزنی‌ها و نشست‌های مشترک دو کشور ایران و ترکیه در راستای گشایش این مرز، گفت: در حال حاضر بحث ترانزیتی کامیون‌ها و رفت و آمد انسانی از این مرز تنها به صورت پذیرش اتباع دو کشور صورت می‌گیرد.

 

به گفته عباسی کارکنان شبکه بهداشت و درمان ماکو به صورت شبانه‌روزی نسبت به کنترل مسافران اقدام می‌کنند و همین کنترل‌های بهداشتی در سوی دیگر مرز نیز وجود دارد.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی