تیتر امروز

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت
گفتگوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با جوان‌ترین عضو شورای راهبری رئیس جمهور

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان جوان‌ترین عضو شورای راهبری چند روز مانده به اعلام نام وزرای دولت چهاردهم بود؛ محمد رهبری که عنوان جامعه شناس هم دارد، مهمان استودیو دیدار بود.
معاون استاندار ایلام:

«پویش در خانه بمانیم» کلیدی‌ترین اقدام در شرایط کنونی است

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام و رئیس کمیته نظارت بر اجرای مصوبات ستاد استانی مبارزه با کرونا، گفت: پویش مردمی «در خانه بمانیم» کلیدی‌ترین اقدام در پاکسازی جامعه از ویروس کرونا است.

کد خبر: ۵۵۱۳۲
۱۳:۴۴ - ۲۱ اسفند ۱۳۹۸

«پویش در خانه بمانیم» کلیدی‌ترین اقدام در شرایط کنونی است

دیدارنیوز ـ دکتر «محمد نوذری» معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام و رئیس کمیته نظارت بر اجرای مصوبات ستاد استانی مبارزه با کرونا با اشاره به برخی اظهار نظر‌ها درخصوص تصمیمات اتخاذ شده اظهار کرد: ریاست ستاد استانی مبارزه با کرونا بر عهده استاندار و دبیری آن با دانشگاه علوم پزشکی استان است و تصمیمات این ستاد بنا به اقتضائات و شرایط استان و پس از بحث و بررسی کارشناسانه باید به تصویب اعضا برسد تا ضمانت اجرایی پیدا کند.
 
وی خواستار همراهی اصحاب رسانه در اجرایی کردن تصمیمات ستاد مبارزه با کرونا در استان شد و گفت: ستاد استانی مبارزه با کرونا بصورت متناظر در ذیل ستاد ملی مبارزه با کرونا شکل گرفته است که تصمیمات با توجه به شرایط داخلی استان و در چارچوب دستورالعمل‌های بالادستی اتخاذ می‌شود.
 
نوذری با اشاره به این که یکی از مصوبات مهم ستاد دوری از جزیره‌ای عمل کردن دستگاه‌های عضو بوده است، اضافه کرد: هر تصمیمی در بحث بیماری کرونا برای اجرا باید مصوبه ستاد استانی داشته باشد و دستگاه‌های ذی‌ربط دقت داشته باشند که تصمیمات اتخاذ شده در بحث کرونا نباید با ستاد ملی مبارزه با کرونا و شورای عالی امنیت ملی در تضاد باشد.
 
وی در ادامه به وحدت رویه و همدلی اعضای ستاد استانی مبارزه با کرونا اشاره کرد و گفت: ستاد استانی مبارزه با کرونا با حضور تمامی اعضا از جمله شورای سلامت، فرهنگ، کارگروه زیستی، پدافند غیر عامل، شورای تامین استان و ... برگزار می‌شود و تصمیمات نیز با در نظر گرفتن اسناد بالادستی ستاد ملی مبارزه با کرونا تابع نظر تخصصی دستگاه‌های مرتبط استانی، چون دانشگاه علوم پزشکی استان و تایید نهایی استاندار برای ابلاغ و اجرا است.
 
معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام در ادامه خواستار نقش بی‌بدیل رسانه‌ها در ایجاد هم افزایی در مبارزه با کرونا شد و گفت: در اینجا لازم است از دلسوزی و دغدغه رسانه‌ها تشکر داشته باشم.
 
وی در پایان کار ارزشمند و قابل تحسین کنشگران فضای مجازی و اصحاب رسانه استان در پاسخ مثبت به درخواست استاندار ایلام مبنی بر تشکیل کمپین درخانه‌بمانییم را یک اقدام مهم و کلیدی در پاکسازی ویروس کرونا عنوان کرد و گفت: امیدواریم این پویش بصورت فراگیر همه استان را دربرگیرد و با در خانه ماندن مردم زنجیره و حلقه اتصال کرونا درهم شکسته شود و شاهد نابودی این ویروس مزاحم باشیم.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی