تیتر امروز

مسعود جان! هر وقت نشستی، پیامک بده
افاضات اضافه

مسعود جان! هر وقت نشستی، پیامک بده

عوام‌الملک در نامه جدید خود به مسعود، رییس بی‌صدای خواص‌الدوله، به پیام یک ناشناس زیر نامه قبلی خود اشاره کرده و نوشته است: لطفا هر وقت سر جایت نشستی اگر زحمتی نبود در حد یک پیامک یک کلمه‌ای...
قاسمی فیض‌آبادی: پزشکیان برای وفاق ملی فیلترینگ و گشت ارشاد را جمع کند/ رودینی: بر روی نخبگان اهل سنت خط کشیدند
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

قاسمی فیض‌آبادی: پزشکیان برای وفاق ملی فیلترینگ و گشت ارشاد را جمع کند/ رودینی: بر روی نخبگان اهل سنت خط کشیدند

این بیستمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
علی بختیار: ممکن است وزرای اصلاح طلب رای نیاورند/ نخواستم وزیر شوم/ قطعی برق امروز نتیجه بی‌توجهی مجلس یازدهم است
گفت و گوی ویژه دیدار با یکی از اعضای کارگروه انتخاب وزیر نفت

علی بختیار: ممکن است وزرای اصلاح طلب رای نیاورند/ نخواستم وزیر شوم/ قطعی برق امروز نتیجه بی‌توجهی مجلس یازدهم است

دیدارنیوز در روزهایی که بازار گمانه زنی ها برای انتخاب وزراء داغ است، در یک گفت و گوی ویژه خبری آنچه در کارگروه انتخاب وزیر نفت گذشته است را از علی بختیار عضو این کارگروه و نماینده پیشین مجلس...

ماجرای فرار بیمار مشکوک به کرونا از بیمارستان ۲۲ بهمن خواف

مدیر شبکه بهداشت و درمان خواف درباره خبر فرار بیمار مشکوک به کرونا از بیمارستان ۲۲ بهمن این شهرستان گفت: دو روز پیش فردی با علائم و خوداظهاری ابتلا به کرونا به بیمارستان مراجعه می‌کند و بستری می‌شود، اما روز بعد از بستری، این بیمار به همراه برادرش از بیمارستان فرار می‌کند البته نتیجه آزمایش بعد از فرار مشخص می‌شود و ابتلای بیمار متواری از سوی مرکز استان منفی اعلام می‌گردد.

کد خبر: ۵۵۰۹۴
۱۲:۱۴ - ۲۱ اسفند ۱۳۹۸

ماجرای فرار بیمار مشکوک به کرونا از بیمارستان ۲۲ بهمن خواف

دیدارنیوز ـ علی افکار اظهار کرد: این بیمار مدعی شد که چندی قبل از قم به خراسان رضوی آمده و به بیمارستانی در مشهد مراجعه کرده و علائم کرونا را داشته و برای مداوا به شهرستان خواف آمده است.
 
وی ادامه داد: همکاران ما در بیمارستان از فرد مذکور آزمایش می‌گیرند و پس از نمونه‌گیری، او را بستری می‌کنند.
 
افکار عنوان کرد: برادر این بیمار که خودش نیز روز گذشته در بیمارستان بستری بود و به دلیل نتیجه منفی آزمایش‌هایش مرخص شده بود، مجدد به بیمارستان می‌آید و گویا آن‌ها با سر و صدای و آسیب زدن به بخش از بیمارستان متواری می‌شوند.
 
وی در خصوص اقدام کادر بیمارستان برای جلوگیری از خروج این افراد از بیمارستان گفت: متاسفانه درب بخش مربوط به بیماران کرونا را می‌شکنند و با ایجاد وحشت در بین کادر درمانی، خارج می‌شوند و سایر کارکنان نیز به دلیل اینکه بیمار مشکوک به کرونا بوده از نزدیک شدن به او پرهیز می‌کنند.
 
مدیر شبکه بهداشت و درمان خواف افزود: پس از این رخداد، موضوع بلافاصله به نیرو‌های انتظامی گزارش و تلاش آن‌ها برای یافتن بیمار آغاز شد.
 
افکار بیان کرد: برپایه رصد‌های صورت گرفته وی به منزلش نرفته و از حوزه شهرستان خواف خارج شده است اگر چه شب گذشته نیز نتیجه آزمایش‌های ابتلای بیمار متواری از سوی مرکز استان منفی اعلام شد و وی بیهوده اقدام به چنین کاری کرد و امروز با روند عادی از بیمارستان مرخص می‌شد.
 
وی گفت: بیماران مشکوک در هر شهرستان در همان محل سکونت پذیرش می‌شوند و آزمایش‌های همه شهرستان‌ها به مشهد ارسال می‌شود و مرکز استان نظرن‌هایی را می‌دهد.
 
افکار مطرح کرد: برای پیشگیری از تکرار چنین اتفاقی، نیروی انتظامی از امروز با شبکه بهداشت و درمان همکاری می‌کند و چند مامور انتظامی در بیمارستان مستقر می‌شوند.
 
مدیر شبکه بهداشت و درمان خواف اعلام کرد: تا کنون (صبح چهارشنبه) بیماری با نتیجه مثبت به کرونا در خواف نداریم، اما با این حال از مردم می‌خواهیم با حفظ آرامش، اصول بهداشت فردی و در خانه ماندن را رعایت کنند.
 
افکار گفت: این اتفاق ناشی از توهم و ترس بیمار از کرونا بوده و به مردم پیشنهاد می‌شود چنانچه علائم مشکوک به کرونا داشتند، نترسند و به بیمارستان مراجعه کنند تا تست گرفته شود و به فرض مثبت بودن تست، می‌توانند در منزل قرنطینه و درمان شوند.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی