تیتر امروز

قاسمی فیض‌آبادی: پزشکیان برای وفاق ملی فیلترینگ و گشت ارشاد را جمع کند/ رودینی: بر روی نخبگان اهل سنت خط کشیدند
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

قاسمی فیض‌آبادی: پزشکیان برای وفاق ملی فیلترینگ و گشت ارشاد را جمع کند/ رودینی: بر روی نخبگان اهل سنت خط کشیدند

این بیستمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
علی بختیار: زنگنه می‌دانست رای نمی‌آورد، نیامد/ ممکن است وزرای اصلاح طلب رای نیاورند/ نخواستم وزیر شوم
گفت و گوی ویژه دیدار با یکی از اعضای کارگروه انتخاب وزیر نفت

علی بختیار: زنگنه می‌دانست رای نمی‌آورد، نیامد/ ممکن است وزرای اصلاح طلب رای نیاورند/ نخواستم وزیر شوم

دیدارنیوز در روزهایی که بازار گمانه زنی ها برای انتخاب وزراء داغ است، در یک گفت و گوی ویژه خبری آنچه در کارگروه انتخاب وزیر نفت گذشته است را از علی بختیار عضو این کارگروه و نماینده پیشین مجلس...

آمادگی کامل سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان برای مقابله با ویروس کرونا

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان از آمادگی کامل سپاه برای کمک به پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا خبر داد.

کد خبر: ۵۴۷۱۳
۱۱:۴۱ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۸

آمادگی کامل سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان برای مقابله با ویروس کرونا

دیدارنیوز ـ سردار اباذر سالاری صبح امروز (۱۷ اسفندماه) در دیدار با رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از آمادگی کامل سپاه برای کمک به پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا خبر داد و گفت: رویکرد سپاه حمایت همه‌جانبه از دانشگاه علوم پزشکی است.
 
وی با بیان اینکه بسیج جامعه پزشکی استان هرمزگان با تمام ظرفیت‌ها آمادگی برای هرگونه همکاری برای پیشگیری از این ویروس منحوس در کنار دانشگاه علوم پزشکی را در برنامه‌ها و اولویت‌های کاری خود قرار داده است، افزود: همچنین با همت و ظرفیت گسترده بسیج در جهت آموزش و بالا بردن سطح آگاهی مردم استان برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و تاکنون توانسته‌ایم به‌واسطه این آموزش‌ها، بخش عمده‌ای از مردم استان را از روش‌های مقابله و پیشگیری از بیماری کرونا آگاه کنیم.
 
فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان با اشاره به ظرفیت نیرو‌های کادر بهداری سپاه در این خصوص اظهار کرد: با توجه به اعلام آمادگی که پایوران و بسیجیان همیشه درصحنه استان برای مبارزه با این ویروس داشته‌اند، سازمان‌دهی گسترده‌ای برای کمک به دانشگاه علوم پزشکی انجام شده است.
 
سردار سالاری با بیان اینکه تمامی مراکز درمانی سپاه استان برای ارائه خدمات در حالت آماده‌باش کامل هستند، گفت: این اعلام آمادگی از ابتدای شیوع ویروس کرونا در سطح کشور و استان انجام شده و تمامی مراکز درمانی برای انجام هرگونه معاینات پزشکی آماده هستند.
 
وی عنوان کرد: جلساتی با مسئولین دانشگاه علوم پزشکی استان به‌منظور انجام سایر اقدامات شامل رصد و پایش، آشکارسازی، هشداردهی، تشخیص، تصمیم و عملیات، کنترل، حفاظت و پیشگیری، امداد و نجات، درمان، بازیابی و بازتوانی منابع، محدودسازی و رفع آلودگی در برابر این تهدید زیستی تشکیل شده است.
 
فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان آموزش صحیح و پرهیز از ایجاد هراس را از مهم‌ترین ارکان برخورد با کرونا خواند و اظهار کرد: تمامی آحاد مردم باید در راستای حفظ بهداشت عمومی و فردی، اهتمام داشته باشند و هرگونه اخبار مربوط به این بیماری را از مراجع رسمی پیگیری کنند.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی