تیتر امروز

تهدید پوتین به حمله اتمی/ شکست مذاکرات هسته‌ای بین ایران و آمریکا/ سرنوشت پر ابهام حقوق کارگران
مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

تهدید پوتین به حمله اتمی/ شکست مذاکرات هسته‌ای بین ایران و آمریکا/ سرنوشت پر ابهام حقوق کارگران

این بیست و نهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
رئیس اداره مدیریت راه‌های خراسان شمالی:

تردد در محور‌های خراسان شمالی فقط با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است

به دلیل بارش سنگین برف و لغزندگی جاده در محور‌های خراسان شمالی تردد کلیه وسایل نقلیه با زنجیر چرخ امکان‌پذیر بوده و تردد کلیه کشنده‌ها ممنوع می‌باشد.

کد خبر: ۵۴۲۹۸
۱۱:۲۰ - ۱۳ اسفند ۱۳۹۸

تردد در محور‌های خراسان شمالی فقط با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است

دیدارنیوز ـ امین بهزادنیا از ممنوعیت تردد کشنده‌ها و محدودیت تردد با زنجیر چرخ در محور‌های استان خبر داد.

 

رئیس اداره مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی در ادامه اظهار کرد: محور‌های بجنورد به آشخانه (گردنه امین الله)، آشخانه به چمن بید، آشخانه به راز و جرگلان، آشخانه به شهرآباد نیروی هوایی، بجنورد به اسفراین، بجنورد به شوقان به علت بارش برف سنگین و لغزندگی جاده تردد کلیه وسایل نقلیه در آن فقط با زنجیر چرخ امکان‌پذیر بوده و تردد تریلر و کامیون ممنوع می‌باشد.

 

بهزاد نیا با اشاره به گزارش‌های هواشناسی نسبت به استمرار بارش برف تا ۲۴ ساعت آینده این امر را موجب لغزندگی جاده‌ها، کولاک برف، کاهش دید و اختلال در تردد جاده‌ای (مخصوصاً گردنه‌ها و جاده‌های کوهستانی) عنوان کرد.

 

رئیس اداره مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان در انتها نسبت به پرهیز از سفر‌های غیر ضروری تا بعدازظهر فردا (چهارشنبه) و پایدار شدن شرایط جوی استان تاکید کرد.

منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی