تیتر امروز

تهدید پوتین به حمله اتمی/ شکست مذاکرات هسته‌ای بین ایران و آمریکا/ سرنوشت پر ابهام حقوق کارگران
مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

تهدید پوتین به حمله اتمی/ شکست مذاکرات هسته‌ای بین ایران و آمریکا/ سرنوشت پر ابهام حقوق کارگران

این بیست و نهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
مدیرکل میراث فرهنگی زنجان خبرداد:

برگزاری تور‌های طبیعت‌گردی ممنوع / نظارت بر واحد‌های گردشگری تشدید می‌شود

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زنجان، با اعلام ممنوعیت برگزاری هر نوع تور طبیعت‌گردی توسط دفاتر خدمات مسافرتی گفت: با شیوع ویروس کرونا، نظارت بر واحد‌های گردشگری تشدید می‌شود.

کد خبر: ۵۴۲۲۰
۱۴:۵۱ - ۱۲ اسفند ۱۳۹۸

برگزاری تور‌های طبیعت‌گردی ممنوع / نظارت بر واحد‌های گردشگری تشدید می‌شود

دیدارنیوز ـ امیر ارجمند، امروز با اعلام این خبر از ابلاغ شیوه نامه سراسری پیشگیری از شیوع کرونا ویروس به مدیران و بهره برداران تاسیسات گردشگری خبر داد و گفت: در راستای مقابله با شیوع بیماری کرونا، نظارت بر واحد‌های گردشگری استان تشدید می‌شود.
 
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زنجان، با اشاره به ممنوعیت برگزاری هرگونه تور طبیعت‌گردی ادامه داد: تا اطلاع ثانوی دفاتر خدمات مسافرتی مجاز به فروش تور به مقصد کشور‌های خارجی نیستند؛ همچنین این موضوع در مورد تور‌های ورودی به کشور نیز صادق است.
 
به گفته وی، براساس مواردی که در شیوه نامه پیشگیری از شیوع کرونا ویروس آمده است، دفاتر خدمات مسافرتی موظف هستند تا اطلاع ثانوی از ایجاد تعهد برای اجرای تور با مبداء کشور‌های خارجی به مقصد استان خودداری کنند.
 
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زنجان با اشاره به اینکه اجرای هر نوع برنامه توسط تاسیسات گردشگری که باعث تجمع شود، ممنوع است، خاطرنشان کرد: رعایت مسائل بهداشتی در تاسیسات گردشگری استان، به ویژه در مراکز اقامتی و پذیرایی الزامی است.
 
ارجمند از ممنوعیت عرضه قلیان در کلیه اماکن پذیرایی تحت پوشش اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان خبر داد و گفت: مدیران و بهره برداران تاسیسات گردشگری موظفند زمینه آموزش کلیه نیرو‌های تحت مدیریت خود را فراهم نموده و بر اجرای فرامین دانشگاه علوم پزشکی اهتمام کامل داشته باشند.
 
وی خاطرنشان کرد: مدیران تاسیسات اقامتی موظفند مشخصات اتباع خارجی را بلافاصله بعد از پذیرش با شماره‌های اعلامی ۳۳۱۳۵۱۲۴-۳۳۴۲۱۰۱۳ اعلام کنند.
منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی