تیتر امروز

تهدید پوتین به حمله اتمی/ شکست مذاکرات هسته‌ای بین ایران و آمریکا/ سرنوشت پر ابهام حقوق کارگران
مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

تهدید پوتین به حمله اتمی/ شکست مذاکرات هسته‌ای بین ایران و آمریکا/ سرنوشت پر ابهام حقوق کارگران

این بیست و نهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

پیش‌بینی بارش برف و بروز کولاک در مناطق کوهستانی استان زنجان

مدیرکل هواشناسی زنجان از پیش‌بینی بارش برف و بروز کولاک در مناطق کوهستانی استان خبر داد.

کد خبر: ۵۴۰۱۷
۱۱:۳۸ - ۱۱ اسفند ۱۳۹۸

پیش‌بینی بارش برف و بروز کولاک در مناطق کوهستانی استان زنجان

دیدارنیوز ـ رسول همتی با اشاره به بارش برف و بروز کولاک در مناطق کوهستانی، اظهار کرد: از عصر امروز (۱۱ اسفند)، بارش متناوب باران و برف، گاهی به‌صورت رگبار و احتمال رعد و برق وجود دارد که میزان بارش تخمینی بر اثر فعالیت این سامانه ۵ تا ۱۰ میلی‌متر و در برخی مناطق ۱۵ تا ۲۵ میلی‌متر است.
 
این مسئول ادامه داد: همچنین از عصر امروز (۱۱ اسفند) در مناطق کوهستانی استان بارش برف و وقوع کولاک و وزش باد نسبتا شدید به سرعت ۴۰ تا ۶۰ کیلومتر بر ساعت پیش‌بینی شده که در اواخر وقت روز دوشنبه فعالیت این سامانه به پایان می‌رسد.
 
وی افزود: آب‌گرفتگی معابر، سیلابی شدن مسیل‌ها بر اثر بارندگی‌های رگباری، اخلال در تردد برای محور‌های کوهستانی بر اثر بارش برف و کولاک، از جمله مخاطراتی است که به دلیل فعالیت سامانه بارشی از روز یکشنبه (۱۱ اسفند) امکان بروز، دارد، به همین دلیل از شهروندان تقاضا می‌شود از تردد‌های غیرضروری در مناطق کوهستانی استان به‌ویژه در روز دوشنبه (۱۲ اسفند) پرهیز کنند.
 
همتی تصریح کرد: بامداد امروز مه غلیظ با دید افقی ۱۰۰ متر از ایستگاه هواشناسی خرم‌دره و تداوم مه غلیظ با دید افقی ۵۰ متر از ایستگاه هواشناسی ابهر ثبت شده است.
 
مدیرکل هواشناسی استان زنجان با اشاره به کمینه و بیشینه دمای رخ داده در استان در ۲۴ ساعت گذشته، یادآور شد: خیرآباد با منفی یک و مثبت ۱۳ درجه و باش‌قشلاق گرماب با منفی ۲ و مثبت ۱۴ درجه، کم‌ترین دما و چورزق با کمینه ۷ و بیشینه ۲۰ و آب‌بر با کمینه ۸ و بیشینه ۱۹ بیشترین دما را طی ۲۴ ساعت گذشته داشتند؛ همچنین دمای ثبت شده برای شهر زنجان نیز با کمینه یک و بیشینه ۱۶ درجه بوده است.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی