تیتر امروز

تهدید پوتین به حمله اتمی/ شکست مذاکرات هسته‌ای بین ایران و آمریکا/ سرنوشت پر ابهام حقوق کارگران
مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

تهدید پوتین به حمله اتمی/ شکست مذاکرات هسته‌ای بین ایران و آمریکا/ سرنوشت پر ابهام حقوق کارگران

این بیست و نهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
معاون سیاسی استاندار تاکید کرد:

ضرورت تهیه و توزیع عادلانه مواد بهداشتی و پزشکی در آذربایجان غربی

معاون سیاسی امینتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی بر ضرورت تهیه و توزیع عادلانه مواد بهداشتی و پزشکی در استان تاکید کرد.

کد خبر: ۵۳۸۸۹
۱۳:۵۴ - ۱۰ اسفند ۱۳۹۸

ضرورت تهیه و توزیع عادلانه مواد بهداشتی و پزشکی در آذربایجان غربی

دیدارنیوز ـ علی مصطفوی امروز،۱۰ اسفندماه در جلسه مدیریت تجهیزات جهت مقابله با بیماری کرونا، با اشاره به شیوع بیماری کرونا در کشور، بر ضرورت تهیه و توزیع عادلانه مواد بهداشتی و پزشکی در استان تاکید کرد. 
 
وی با اشاره به نگرانی‌های مردم در برابر افزایش شیوع این بیماری در استان گفت: نگرانی مردم قابل درک است و ما تمام تلاش خود را برای تامین مایحتاج بهداشتی و پزشکی مردم استان برای مقابله با این بیماری بکار می‌گیریم.
 
معاون استاندار با تاکید بر اجرای برنامه‌های مختلف توسط دولت برای کاهش و جلوگیری از شیوع این بیماری گفت: تدابیر لازم در این زمینه از جمله تعطیلی مدارس، اماکن فرهنگی، کاهش کار ادارات و ضد عفونی محل کارمندان در حال انجام است.
 
وی با اشاره به آمادگی تعدادی از کارخانجات استان برای راه اندازی خط جدید و تغییر خط تولید برای تولید مواد ضد عفونی در استان، گفت: در حال حاضر در ۳ کارخانه استان الکل و مواد اولیه تولید مواد ضد عفونی با ظرفیت بسیار بالا تولید می‌شود و مجوز‌های لازم نیز برای راه اندازی و تغییر خط تولید برخی از کارخانه جات برای تولید مواد ضد عفونی در استان صادر شده است. 
 
مصطفوی در ادامه، ضمن قدردانی از تلاش شبانه روزی کادر پزشکی و درمانی استان در مقابله با بیماری کرونا، خواستار تهیه و تامین مایحتاج و لوازم بهداشتی مورد نیاز برای مراکز درمانی جهت استفاده کادر درمانی و پزشکی استان شد. 
 
وی ادامه داد: سلامتی مردم در اولویت نظام و دولت قرار دارد و دولت تمامی تلاش خود را برای بازگردان آرامش و کنترل بیماری کرونا انجام می‌دهد. 
 
معاون استاندار با اشاره به برگزاری جلسات مختلف پدافند زیستی در استان ادامه داد: مقابله با بیماری کرونا یکی ار نمونه‌های بارز پدافند زیستی است و ما در مقابله با بیماری کرونا باید به آمادگی بسیار خوبی بدست بیاوریم.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی