تیتر امروز

تهدید پوتین به حمله اتمی/ شکست مذاکرات هسته‌ای بین ایران و آمریکا/ سرنوشت پر ابهام حقوق کارگران
مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

تهدید پوتین به حمله اتمی/ شکست مذاکرات هسته‌ای بین ایران و آمریکا/ سرنوشت پر ابهام حقوق کارگران

این بیست و نهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
شهردار:

مرحله دوم عملیات ضدعفونی کردن معابر و مکان‌های عمومی شهر یاسوج اجرا می‌شود

شهردار یاسوج گفت: مرحله دوم عملیات ضدعفونی کردن معابر و مکان‌های عمومی شهر یاسوج از ساعت ۱۵ روز شنبه توسط اکیپ‌های شهرداری و با همکاری مرکز بهداشت استان و تیپ ۴۸ فتح اجرا می‌شود.

کد خبر: ۵۳۸۸۷
۱۳:۵۱ - ۱۰ اسفند ۱۳۹۸

مرحله دوم عملیات ضدعفونی کردن معابر و مکان‌های عمومی شهر یاسوج اجرا می‌شود

دیدارنیوز ـ نستهن مقدم افزود: مرحله اول ضدعفونی و گندزدایی مکان‌های عمومی شهر یاسوج روز‌های پنجشنبه و جمعه توسط چند اکیپ اجرا شد.
 
وی اظهارکرد: مبارزه با بیماری کرونا عزم همگانی می‌طلبد و مردم باید با رعایت اصول پیشگیری در مقابله با این بیماری همکاری داشته باشند.
 
شهردار یاسوج خاطرنشان کرد: اولویت شهرداری یاسوج مبارزه با این ویروس واگیردار است و تا عادی شدن اوضاع محور اصلی فعالیت‌های شهرداری مقابله و پیشگیری از این بیماری است.
 
مقدم تاکید کرد: بنا بر اظهارات متولیان سلامت، بخش اعظمی از استرس و فشار روانی این بیماری کاذب است و البته همین موضوع کمک کرده تا مردم اصول پیشگیری را بهتر رعایت کنند.
 
وی ادامه داد: مرحله دوم عملیات ضدعفونی کردن معابر و مکان‌های عمومی شهر یاسوج از ساعت ۱۵ روز شنبه توسط اکیپ‌های شهرداری و با همکاری مرکز بهداشت استان و تیپ ۴۸ فتح اجرا می‌شود.
 
شهردار یاسوج عنوان کرد: همه نمایشگاه‌های عیدانه، بهاره و سایر محل‌هایی که تجمع عمومی را در پی خواهد داشت تا اطلاع ثانوی ملغی خواهند شد.
 
نستهن مقدم تاکید کرد: رسانه‌های نقش مهمی در آموزش مردم جهت پیشگیری از شیوع این بیماری ویروسی دارند و بر همین اساس نکات و دستورالعمل‌های بهداشتی توسط مرکز بهداشت استان از طریق رسانه‌ها به اطلاع عموم خواهد رسید.
 
وی اظهارکرد: کلیه سازمان‌های تابعه شهرداری از جمله آتش نشانی، سازمان پسماند، سازمان فضای سبز و سایر معاونت‌های شهرداری در آماده باش کامل هستند.
 
شهردار یاسوج بیان کرد: حفظ آرامش مردم و روحیه بالای جامعه مهمترین عامل برای مبارزه و شکست این بیماری است و به همشهریان عزیز اطمینان می‌دهیم همه دستگاه‌های دولتی و خدمات رسان با تمام توان در کنار مردم خواهند بود.
 
به نقل از روابط عمومی شهرداری یاسوج، با حضور شهردار یاسوج، رئیس مرکز بهداشت استان، فرمانده تیپ ۴۸ فتح، رئیس بیمارستان شهید جلیل یاسوج و نماینده اتاق اصناف نشست آمادگی برای پیشگیری و کنترل بیماری کروناویروس در شهرداری یاسوج برگزار شد.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی