تیتر امروز

تهدید پوتین به حمله اتمی/ شکست مذاکرات هسته‌ای بین ایران و آمریکا/ سرنوشت پر ابهام حقوق کارگران
مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

تهدید پوتین به حمله اتمی/ شکست مذاکرات هسته‌ای بین ایران و آمریکا/ سرنوشت پر ابهام حقوق کارگران

این بیست و نهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

کشف یک میلیارد و ۸۰ میلیون ریال کالای قاچاق در زنجان

انواع کالای قاچاق در استان به ارزش تقریبی یک میلیارد و ۸۰ میلیون ریال توسط ماموران پلیس آگاهی کشف شد.

کد خبر: ۵۳۴۹۵
۱۲:۴۵ - ۰۶ اسفند ۱۳۹۸

کشف یک میلیارد و ۸۰ میلیون ریال کالای قاچاق در زنجان

دیدارنیوز ـ ماموران پلیس آگاهی استان با هماهنگی قضایی در بازرسی از خودرویی، ۱۲ هزار و ۱۳۰ عدد انواع لوازم بهداشتی خارجی قاچاق کشف کردند که بنا بر اعلام نظر کارشناسان، ارزش تقریبی کالای کشف شده یک میلیارد و ۸۰ میلیون ریال برآورد شده است.
 
در راستای مبارزه با قاچاق کالا، ماموران پلیس آگاهی زنجان، حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه سمند در اتوبان زنجان - تبریز مشکوک و برای بررسی بیشتر، آن را متوقف کردند. در این رابطه یک نفر دستگیر شد که پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شد.
 
همچنین در عملیات دیگری، خودروی حامل ۱۶ هزار لیتر سوخت قاچاق توقیف شد. ماموران پلیس آگاهی در حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه کامیون مشکوک و ضمن توقیف، اقدام به بازرسی از آن کردند.
 
در بازرسی به‌عمل آمده مشخص شد که خودروی توقیفی حامل ۱۶ هزار لیتر مواد سوختی از نوع نفت سفید بود که از استان‌های غربی بارگیری و در حال انتقال سوخت به تهران بوده است؛ در این زمینه یک نفر متهم دستگیر شد.
 
ارزش تقریبی سوخت مکشوفه ۷۵۰ میلیون ریال برآورد شده است. متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضائی شد.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی