تیتر امروز

مسعود جان! هر وقت نشستی، پیامک بده
افاضات اضافه

مسعود جان! هر وقت نشستی، پیامک بده

عوام‌الملک در نامه جدید خود به مسعود، رییس بی‌صدای خواص‌الدوله، به پیام یک ناشناس زیر نامه قبلی خود اشاره کرده و نوشته است: لطفا هر وقت سر جایت نشستی اگر زحمتی نبود در حد یک پیامک یک کلمه‌ای...
قاسمی فیض‌آبادی: پزشکیان برای وفاق ملی فیلترینگ و گشت ارشاد را جمع کند/ رودینی: بر روی نخبگان اهل سنت خط کشیدند
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

قاسمی فیض‌آبادی: پزشکیان برای وفاق ملی فیلترینگ و گشت ارشاد را جمع کند/ رودینی: بر روی نخبگان اهل سنت خط کشیدند

این بیستمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
علی بختیار: ممکن است وزرای اصلاح طلب رای نیاورند/ نخواستم وزیر شوم/ قطعی برق امروز نتیجه بی‌توجهی مجلس یازدهم است
گفت و گوی ویژه دیدار با یکی از اعضای کارگروه انتخاب وزیر نفت

علی بختیار: ممکن است وزرای اصلاح طلب رای نیاورند/ نخواستم وزیر شوم/ قطعی برق امروز نتیجه بی‌توجهی مجلس یازدهم است

دیدارنیوز در روزهایی که بازار گمانه زنی ها برای انتخاب وزراء داغ است، در یک گفت و گوی ویژه خبری آنچه در کارگروه انتخاب وزیر نفت گذشته است را از علی بختیار عضو این کارگروه و نماینده پیشین مجلس...
بر اساس اطلاعیه ستاد ویژه پیشگیری از شیوع ویروس کرونا خراسان رضوی؛

تمامی مراکز آموزشی و دانشگاه‎های استان خراسان رضوی تا پایان هفته تعطیل است

بر اساس اطلاعیه ستاد ویژه پیشگیری از شیوع ویروس کرونا خراسان رضوی، تمامی دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی استان تا پایان هفته تعطیل خواهند بود.

کد خبر: ۵۳۲۳۲
۱۴:۴۷ - ۰۴ اسفند ۱۳۹۸

تمامی مراکز آموزشی و دانشگاه‎های استان تا پایان هفته تعطیل است

دیدارنیوز ـ ضمن تشکر از حضور حماسی هم استانی‌های عزیز در انتخابات مجلس شورای اسلامی و آرزوی توفیق در آستانه سال نو، نظر به ضرورت پیشگیری و کنترل شیوع ویروس کرونا به منظور حفظ سلامت آحاد شهروندان شریف استان، ستاد ویژه پیشگیری از شیوع ویروس کرونا مصوب کرد تمامی مدارس، دانشگاه‌ها، مراکز آموزشی و مهد‌های کودک برای پیشگیری و کنترل شیوع کرونا ویروس به منظور ضد عفونی مراکز عمومی، ادامه فرایند آموزش عوامل دست اندرکار وخدمات رسان، برنامه‌ریزی و پیش‌بینی آخرین وضعیت، توجه و رفع دغدغه‌های فکری والدین و مردم شریف استان در روز‌های دوشنبه، پنجم اسفندماه، سه شنبه، ششم اسفندماه و چهارشنبه، هفتم اسفندماه تعطیل است.
 
لازم به ذکر است این تعطیلات صرفاً مربوط به کلاس‌های درس بوده و بخش اداری وارائه خدمات عمومی کماکان فعال وآماده پاسخگویی خواهند بود.
 
به اطلاع شهروندان محترم می‌رساند: تا اکنون هیچ مورد تایید شده‌ای از این بیماری در استان خراسان رضوی مشاهده نشده است و ضمن آماده باش دستگاه‌های مسئول کلیه مراکز و دانشگاه‌ها وارگان‌های دخیل با تجهیزات وامکانات مکفی آماده خدمت رسانی هستند.
 
رعایت نکات بهداشتی، به ویژه شستشوی مدام دست‌ها با مواد ضد عفونی‌کننده و صابون و خودداری از سفر‌های غیر ضروری توصیه می‌شود.
 
ضمناً مرجع رسمی هر گونه اطلاع‌رسانی، پاسخگویی و ابلاغ تصمیمات و سخنگوی ستاد ویژه پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در استان ریاست دانشگاه علوم پزشکی مشهد است.»
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی