تیتر امروز

آسیب شناسی سینمای ایران در روز ملی سینما 

آسیب شناسی سینمای ایران در روز ملی سینما 

گزارش اختصاصی دیدارنیوز به مناسبت آیین پاسداشت فرهنگی روز ملی سینما، از نشست تخصصی آسیب شناسی سینمای ایران، که با حضور چهار چهره‌ی فرهنگی و سینمایی در محل ساختمان خبرآنلاین برگزار شد.

واکنش دادستانی قم به منتقدین برخورد‌های ولنتاینی

روابط عمومی دادگستری عمومی و انقلاب قم اعلام کرد: با توجه به اقدامات چند روز گذشته دادستانی قم علیه مروجان نماد‌های ضدفرهنگ ایرانی- اسلامی (از جمله روز موسوم به ولنتاین)، برخی رسانه‌های معاند مطالبی علیه دادستانی منتشر کردند.

کد خبر: ۵۲۷۱۴
۱۵:۱۶ - ۳۰ بهمن ۱۳۹۸

واکنش دادستانی قم به منتقدین برخورد‌های ولنتاینی

دیدارنیوز ـ به گزارش روابط عمومی دادگستری عمومی و انقلاب قم، "در پی برخورد با مروجان و عرضه‌کنندگان نماد‌های ولنتاین، رسانه‌های معاند خارجی و پیاده‌نظام فرهنگ غرب در داخل، هجمه‌وسیعی را آغاز نمودند تا با فشار رسانه‌ای، مانع از اجرای طرح‌های مشابه شوند. "
 
بر اساس این گزارش، "دادستانی قم ضمن حمایت از محیط‌های سالم کسب‌وکار، با عزم بیش‌ازپیش در مسیر مقابله با هرگونه ناهنجاری در سطح شهرمقدس قم و همچنین اماکن عمومی پیشگام خواهد بود".
 
در این گزارش از شهروندان خواسته شده است "در صورت مشاهده هر نوع هنجارشکنی منافی عفت عمومی، موارد را به قرارگاه دادسرای قم گزارش کنند".
 
پیش‌تر روابط عمومی دادگستری عمومی و انقلاب قم از برخورد انجام شده با ۳۲ واحد صنفی در این استان بدلیل فروش اقلام روز موسوم به ولنتاین خبر داده بود، گزارش‌های دیگری نیز از پلمب این واحد‌ها به مدت یک تا دو روز حکایت داشته است.
منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی