تیتر امروز

آسیب شناسی سینمای ایران در روز ملی سینما 

آسیب شناسی سینمای ایران در روز ملی سینما 

گزارش اختصاصی دیدارنیوز به مناسبت آیین پاسداشت فرهنگی روز ملی سینما، از نشست تخصصی آسیب شناسی سینمای ایران، که با حضور چهار چهره‌ی فرهنگی و سینمایی در محل ساختمان خبرآنلاین برگزار شد.
طی سال جاری صورت گرفت؛

رشد ۱۰۰ درصدی اقامت مسافران خارجی در مراکز اقامتی آذربایجان غربی

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان‌غربی گفت: امسال بیش از ۲ میلیون گردشگر از طریق گمرکات استان وارد کشور شده‌اند.

کد خبر: ۵۲۶۸۱
۱۲:۵۲ - ۳۰ بهمن ۱۳۹۸

رشد ۱۰۰ درصدی اقامت مسافران خارجی در مراکز اقامتی آذربایجان غربی

دیدارنیوز ـ جلیل جباری با بیان اینکه امسال ۲ میلیون و ۱۸۹ هزار و ۷۹۹ گردشگر از طریق گمرکات استان وارد کشور شده‌اند، افزود: در این مدت یک میلیون و ۱۶ هزار و ۶۵۲ گردشگر داخلی از طریق گمرکات استان به کشور وارد شده‌اند.
 
وی با بیان اینکه این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد را نشان می‌دهد، افزود: سال گذشته این آمار برابر با ۶۴۵ هزار و ۹۱۱ نفر بوده است.
 
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استانی ادامه داد: در سال جاری نیز یک میلیون و ۱۷۳ هزار و ۱۴۷ گردشگر ورودی خارجی از گمرکات استان ثبت شده است.
 
وی تعداد مسافران خارجی اقامت یافته در مراکز اقامتی استان طی سال جاری را ۲۸۹ هزار و ۹۸۶ نفر اعلام کرد و گفت: این میزان در مدت مشابه سال گذشته ۱۲۷ هزار و ۶۴۴ نفر بوده که نشان از رشد ۱۰۰ درصدی است.
 
جباری تعداد گردشگران ورودی خارجی را در سال گذشته ۹۷۳ هزار و ۸۶۶ نفر اعلام کرد و گفت: در مجموع در سال گذشته یک میلیون ۶۱۹ هزار و ۷۷۷ گردشگر ورودی به کشور ثبت شده است.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی