تیتر امروز

صبر ایوب زمان صبر منه اگر تمام نشود
افاضات اضافه

صبر ایوب زمان صبر منه اگر تمام نشود

عوام‌الملک در نامه‌ای به حضرت مسعود بابت دستاوردهای شگفت‌انگیز اخیر به او تبریک گفته و به ماجرای یک روزنامه و صبر ایوب هم اشاره کرده است.
حمله آمریکا با بمب افکن B۲ به یمن/ لغو تمامی احکام انضباطی سال ۱۴۰۱/ ادعای اسرائیل در مورد مشخص شدن محل‌های حمله به ایران
مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

حمله آمریکا با بمب افکن B۲ به یمن/ لغو تمامی احکام انضباطی سال ۱۴۰۱/ ادعای اسرائیل در مورد مشخص شدن محل‌های حمله به ایران

این سی‌ و هشتمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

درخشش فناوران دانشگاه سمنان در جشنواره امتنان

رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان از موفقیت فناوران، این پارک در سی و یکمین جشنواره امتنان خبر داد.

کد خبر: ۵۲۴۳۰
۱۶:۱۹ - ۲۸ بهمن ۱۳۹۸

درخشش فناوران دانشگاه سمنان در جشنواره امتنان

دیدارنیوز ـ دکتر علی حقیقی اصل با اعلام این خبر اظهار کرد: علیرضا صالح پور از شرکت زیتون فرآور سمنان عنوان «کارگر نمونه استانی در بخش کشاورزی» و شرکت سرگرمی سازان آسمان امید عنوان «گروه کار نمونه استانی در بخش خدمات» را در سی و یکمین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید به خود اختصاص دادند.
 
رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان ادامه داد: در سال‌های پیش نیز فناوران این پارک علم و فناوری موفق به کسب رتبه در این جشنواره ملی شده اند؛ که می‌توان به کسب عنوان کارگر نمونه کشوری توسط شهید محمد پازوکی و مهندس مسعود بوند اشاره نمود که از سوی رئیس جمهور مورد تقدیر قرار گرفتند.
 
دکتر امین نیکوبین مدیر مرکز رشد پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان نیز گفت: این جشنواره هر ساله با هدف ارج نهادن به فعالیت‌های ارزشمند کارگران و تشویق نیروهـای کارگری مولد، متخصص و مبتکر به منظور ترویج و ارتقاء هر چه بیشتر فرهنگ کار، مشارکت، خلاقیت و نوآوری و ایجاد انگیزه در بین کارگران برگزار می‌شود.
 
امین نیکوبین با بیان اینکه فناوران این پارک علم و فناوری امسال هم موفق به کسب چندین عنوان در این جشنواره شدند افزود: دارندگان عنوان در این جشنواره از سوی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان تقدیر شدند.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی