تیتر امروز

علی بختیار: زنگنه می‌دانست رای نمی‌آورد، نیامد/ ممکن است وزرای اصلاح طلب رای نیاورند/ نخواستم وزیر شوم
گفت و گوی ویژه دیدار با یکی از اعضای کارگروه انتخاب وزیر نفت

علی بختیار: زنگنه می‌دانست رای نمی‌آورد، نیامد/ ممکن است وزرای اصلاح طلب رای نیاورند/ نخواستم وزیر شوم

دیدارنیوز در روزهایی که بازار گمانه زنی ها برای انتخاب وزراء داغ است، در یک گفت و گوی ویژه خبری آنچه در کارگروه انتخاب وزیر نفت گذشته است را از علی بختیار عضو این کارگروه و نماینده پیشین مجلس...
معاون دایره گزینش و استخدام ارتش در کهگیلویه و بویراحمد:

ثبت نام درجه داری نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران آغاز شد

معاون دایره گزینش و استخدام ارتش در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مرحله سوم ثبت نام درجه داری نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران آغاز شد.

کد خبر: ۵۲۴۲۹
۱۶:۱۶ - ۲۸ بهمن ۱۳۹۸

ثبت نام درجه داری نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران آغاز شد

دیدارنیوز ـ سروان سید صادق خادمی‌نیا افزود: در طول سال جاری و در دو مرحله، از داوطلبان واجد شرایط پسران ثبت نام شده و پس از طی مراحل مربوطه، جهت طی دوره، به مراکز آموزش اعزام شدند.
 
وی اظهارکرد: با عنایت به استقبال بالای داوطلبان؛ مرحله سوم ثبت نام نیز به مدت محدود از مورخه ۲۱ بهمن ماه ۹۸ آغاز شده است.
 
معاون دایره گزینش و استخدام ارتش در استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: نفرات واجد شرایط می‌توانند بدون از دست دادن وقت، جهت تشکیل پرونده و پذیراش؛ به آدرس یاسوج، گلستان ۱۴، نبش اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مراجعه و یا با شماره تلفن:۰۷۴۳۳۲۲۹۴۶۴تماس بگیرند.
 
خادمی نیا بیان کرد: پسران مجرد با داشتن مدارک تحصیلی دیپلم تمامی رشته‌ها بجز کشاورزی، آبخیزداری، منابع طبیعی، دامداری و امور زراعی، با حداکثر سن ۲۱ سال و مشخص بودن وضعیت نظام وظیفه، در صورت انجام خدمت سربازی، به سن داوطلب اضافه می‌شود و حداقل معدل کل ۱۳ و کتبی ۱۰ تمام می‌توانند در این دوره ثبت نام کنند.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی