تیتر امروز

آسیب شناسی سینمای ایران در روز ملی سینما 

آسیب شناسی سینمای ایران در روز ملی سینما 

گزارش اختصاصی دیدارنیوز به مناسبت آیین پاسداشت فرهنگی روز ملی سینما، از نشست تخصصی آسیب شناسی سینمای ایران، که با حضور چهار چهره‌ی فرهنگی و سینمایی در محل ساختمان خبرآنلاین برگزار شد.

هوای قم تا فردا گرم‌تر می‌شود

کارشناس اداره کل هواشناسی قم گفت: بر اساس پیش‌بینی‌های انجام شده هوای قم تا فردا گرم‌تر می‌شود و به ۱۷ درجه سانتی‌گراد می‌رسد.

کد خبر: ۵۲۳۳۹
۰۹:۲۵ - ۲۸ بهمن ۱۳۹۸

هوای قم تا فردا گرم‌تر می‌شود

دیدارنیوز ـ محمد جواد ترابیان با بیان اینکه تا چند روز آینده خبری از بارش باران شدید و یا برف در ارتفاعات نیست عنوان کرد: هوای قم امروز دوشنبه ۲۸ بهمن ماه ابری است و از اواخر روز با کاهش ابر در برخی ساعات مواجه هستیم.
 
کارشناس اداره کل هواشناسی قم افزود: همچنین وزش باد با سرعت ۲۵ کیلومتر در ساعت در جهت شرقی در برخی از ساعات در قم پیش‌بینی می‌شود.
 
وی تصریح کرد: فردا نیز هوای قم، صاف در برخی نقاط با افزایش موقت ابر پیش بینی می‌شود، ضمن اینکه امروز دمای هوای قم ۱۳ درجه است و بر اساس پیش‌بینی‌های انجام شده هوای قم تا فردا گرم‌تر می‌شود و به ۱۷ درجه سانتی‌گراد می‌رسد.
 
ترابیان بیان کرد: در حال حاضر کمترین دمای هوای قم ۳ درجه سانتی‌گراد است و تا چهارشنبه نیز بارش باران و یا برف در قم اتفاق نمی‌افتد.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی