تیتر امروز

علی بختیار: زنگنه می‌دانست رای نمی‌آورد، نیامد/ ممکن است وزرای اصلاح طلب رای نیاورند/ نخواستم وزیر شوم
گفت و گوی ویژه دیدار با یکی از اعضای کارگروه انتخاب وزیر نفت

علی بختیار: زنگنه می‌دانست رای نمی‌آورد، نیامد/ ممکن است وزرای اصلاح طلب رای نیاورند/ نخواستم وزیر شوم

دیدارنیوز در روزهایی که بازار گمانه زنی ها برای انتخاب وزراء داغ است، در یک گفت و گوی ویژه خبری آنچه در کارگروه انتخاب وزیر نفت گذشته است را از علی بختیار عضو این کارگروه و نماینده پیشین مجلس...
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان خبر داد:

تبدیل حدود ۱۱هزار و ۵۰۰ هکتار از اراضی دیم کهگیلویه و بویراحمد به آبی طی سال‌جاری

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: تاکنون قریب به ۱۱هزار و ۵۰۰هکتار از اراضی دیم در استان به اراضی آبی تبدیل شده است.

کد خبر: ۵۲۲۸۵
۱۴:۰۳ - ۲۷ بهمن ۱۳۹۸

تبدیل حدود ۱۱هزار و ۵۰۰ هکتار از اراضی دیم کهگیلویه و بویراحمد به آبی طی سال‌جاری

دیدارنیوز ـ الیاس تاج الدینی افزود: اصلی‌ترین سیاست وزارت جهاد کشاورزی حفظ منابع آب و خاک است که حرکات خوبی از جمله تبدیل اراضی دیم به آبی، توسعه روش‌های نوین آبیاری و توسعه باغات در اراضی شیبدار انجام داده ایم.
 
وی اظهار کرد: تاکنون قریب به ۱۱هزار و ۵۰۰هکتار از اراضی دیم در استان به اراضی آبی تبدیل شده است و در بحث تجهیز اراضی آبی که داشتیم به سامانه‌های نوین آبیاری موفقیت بسیار خوبی در سطح کشور کسب کردیم و معمولا جزو استان‌های اول تا سوم در کشور هستیم.
 
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد، تصریح کرد: بیش از ۴۰ درصد اراضی آبی در استان به روش‌های نوین آبیاری مجهز شدند.
 
تاج الدینی ادامه داد: پرورش گیاهان در مزارع گلخانه مزایای بسیار خوبی از نظر صرفه جویی در مصرف آب و عملکرد بالا و خارج از فصل دارد و سیاست این است که به این سمت برویم.
 
وی عنوان کرد: در تمام شهرستان‌های استان به جز دو شهرستان دنا و لنده، شهرک گلخانه‌ای داریم و زیرساخت‌ها در حال آماده سازی است که در سال آینده به این مهم دست پیدا کنیم.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی