تیتر امروز

آسیب شناسی سینمای ایران در روز ملی سینما 

آسیب شناسی سینمای ایران در روز ملی سینما 

گزارش اختصاصی دیدارنیوز به مناسبت آیین پاسداشت فرهنگی روز ملی سینما، از نشست تخصصی آسیب شناسی سینمای ایران، که با حضور چهار چهره‌ی فرهنگی و سینمایی در محل ساختمان خبرآنلاین برگزار شد.
در پی بروز کولاک؛

برخی محور‌های مواصلاتی در زنجان مسدود شد

مسئول مرکز مدیریت راه‌های استان زنجان گفت: کولاک شدید دو راه ارتباطی در استان زنجان را مسدود کرد.

کد خبر: ۵۱۵۱۳
۱۰:۳۱ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۸

برخی محور‌های مواصلاتی در زنجان مسدود شد

دیدارنیوز ـ محمد محمدی اظهار کرد: محور‌های زنجان ــ تهم ــ چورزق و دندی ــ تخت‌سلیمان به علت کولاک شدید و نبود دید کافی مسدود است و از تردد مسافران در آن جلوگیری می‌شود.
 
وی ادامه داد: محور‌های زنجان ــ طارم، نیک‌پی ــ ماه‌نشان، سلطانیه ــ خدابنده ــ همدان و گردنه دهجلال نیز دارای کولاک است که دید افقی را کاهش داده و رانندگان باید جوانب احتیاط را رعایت کنند.
 
مسئول مرکز مدیریت راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان یادآور شد: تردد در محور‌های زنجان ــ طارم و زنجان ــ دندی به علت لغزندگی سطح جاده فقط با زنجیرچرخ امکان‌پذیر است.
 
این مسئول تصریح کرد: آزادراه زنجان ــ تبریز در حوزه استحفاظی آذربایجان‌شرقی از سمت هشترود به سمت بستان‌آباد مسدود است و در آزادراه زنجان ــ قزوین مشکلی برای تردد وجود ندارد.
 
محمدی خاطرنشان کرد: بیشتر محور‌های روستایی به دلیل کولاک مسدود شده، اما آمار دقیقی در حال حاضر در دست نیست و بعد از فروکش کردن کولاک در محور‌های اصلی نسبت به بازگشایی مسیر‌های روستایی اقدام می‌شود.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی