تیتر امروز

علی بختیار: زنگنه می‌دانست رای نمی‌آورد، نیامد/ ممکن است وزرای اصلاح طلب رای نیاورند/ نخواستم وزیر شوم
گفت و گوی ویژه دیدار با یکی از اعضای کارگروه انتخاب وزیر نفت

علی بختیار: زنگنه می‌دانست رای نمی‌آورد، نیامد/ ممکن است وزرای اصلاح طلب رای نیاورند/ نخواستم وزیر شوم

دیدارنیوز در روزهایی که بازار گمانه زنی ها برای انتخاب وزراء داغ است، در یک گفت و گوی ویژه خبری آنچه در کارگروه انتخاب وزیر نفت گذشته است را از علی بختیار عضو این کارگروه و نماینده پیشین مجلس...

آغاز به کار نمایشگاه محصولات مشاغل خانگی در گرگان

نمایشگاه محصولات مشاغل خانگی در راستای اجرای طرح توانمندسازی اقتصادی زنان مبتنی بر الگوی نوین توسعه مشاغل خانگی در گرگان آغاز به کار کرد.

کد خبر: ۵۱۴۳۳
۱۲:۲۹ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۸

آغاز به کار نمایشگاه محصولات مشاغل خانگی در گرگان

دیدارنیوز ـ این نمایشگاه پیش از ظهر امروز شنبه ۱۹ بهمن با حضور رئیس دبیرخانه ستاد ساماندهی حمایت از مشاغل خانگی وزارت کار، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری گلستان، فرماندار گرگان، شهردار گرگان، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، رئیس جهاددانشگاهی گلستان، مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری گلستان و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان افتتاح شد.
 
الهه غیناقی، مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری گلستان در حاشیه افتتاح این نمایشگاه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این نمایشگاه بر اساس تفاهم‌نامه‌ای که بین معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری، جهاد دانشگاهی و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در راستای اجرای طرح توانمندسازی اقتصادی زنان مبتنی بر الگوی نوین توسعه مشاغل خانگی منعقد شد، دایر شده است.
 
وی افزود: بر اساس این طرح ۲۰۰ زن سرپرست خانوار در استان در زمینه‌های آموزش، بازار فروش و مواد اولیه حمایت می‌شوند.
 
مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری گلستان تصریح کرد: این نمایشگاه به‌منظور ایجاد انگیزه در زنانی که محصولات آن‌ها به مرحله فروش رسیده، ایجاد شده است.
 
غیناقی خاطرنشان کرد: نمایشگاه از امروز تا ۲۶ بهمن‌ماه همه‌روزه صبح‌ها از ساعت ۱۰ الی ۱۳ و عصر از ساعت ۱۶ الی ۲۲ در مرکز خرید هیرکان گرگان دایر خواهد بود.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی