تیتر امروز

آسیب شناسی سینمای ایران در روز ملی سینما 

آسیب شناسی سینمای ایران در روز ملی سینما 

گزارش اختصاصی دیدارنیوز به مناسبت آیین پاسداشت فرهنگی روز ملی سینما، از نشست تخصصی آسیب شناسی سینمای ایران، که با حضور چهار چهره‌ی فرهنگی و سینمایی در محل ساختمان خبرآنلاین برگزار شد.

افتتاح شرکت زیتون‌گستر طارم با حضور معاون وزیر جهادکشاورزی

شرکت زیتون‌گستر طارم صبح امروز با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی افتتاح شد.

کد خبر: ۵۱۴۳۱
۱۲:۲۴ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۸

افتتاح شرکت زیتون‌گستر طارم با حضور معاون وزیر جهادکشاورزی

دیدارنیوز ـ شرکت زیتون‌گستر طارم، در زمینه تولید استحصال روغن از کنجاله زیتون، ماده اولیه خوراک دام و آبزیان، ماده اولیه کارخانجات صابون‌سازی زیتون و در آینده طرح کربن اکتیو در جهت تصفیه فاضلاب و پس‌ماند‌های واحد‌های تولیدی فرآوری زیتون قرار دارد.
 
میزان اشتغال‌زایی طرح مذکور ۴۵ نفر در سه شیفت مستقیم و تا ۷۰ نفر اشتغال غیرمستقیم پیش‌بینی می‌شود و در حدود ۱۵۶ هزار میلیون ریال در این طرح سرمایه‌گذاری ثابت انجام شده است. لازم به ذکر اینکه موضوع طرح تبدیل ضایعات کشاورزی و کاهش فاضلاب کارخانه‌های روغن‌کشی، هسته زیتون و ضایعات هرس باغات زیتون است.
 
در پروسه تولید آن ورود مواد اولیه تفاله با رطوبت ۵۰ درصد و ۱۰ تا ۱۵ درصد روغن در ماده خشک با ظرفیت ۱۰۰ تن در روز برای ۱۲۰ روز کاری محاسبه شده و زمین کل طرح ۳۳ هزار و ۶۳۳ مترمربع بوده که در بخش گیلوان اراضی روستای صومعه‌بر احداث شده است.
 
همچنین شرکت آیتونا سبز طارم با حضور معاون وزیر و رئیس تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی افتتاح شد.
 
شرکت آیتونا سبز طارم در گیلوان در اراضی روستای صومعه‌بر احداث شده و موضوع فعالیت شرکت، فرآوری و بسته‌بندی زیتون شور و کنسرو زیتون، زیتون پرورده، سیر ترشی، انواع ترشجات و خیار شور است.
 
مجموع ظرفیت فرآوری و بسته‌بندی شرکت مذکور ۳۹۰ تن در سال بوده و مساحت زمین ۵۰۰۰ مترمربع است که مساحت زیربنای آن ۲۲۰۰ مترمربع است. همچنین سرمایه ثابت طرح ۳۷ هزار و ۲۴۲ میلیون ریال است که میزان اشتغال تن ۳۵ نفر در سال خواهد بود.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی