تیتر امروز

علی بختیار: زنگنه می‌دانست رای نمی‌آورد، نیامد/ ممکن است وزرای اصلاح طلب رای نیاورند/ نخواستم وزیر شوم
گفت و گوی ویژه دیدار با یکی از اعضای کارگروه انتخاب وزیر نفت

علی بختیار: زنگنه می‌دانست رای نمی‌آورد، نیامد/ ممکن است وزرای اصلاح طلب رای نیاورند/ نخواستم وزیر شوم

دیدارنیوز در روزهایی که بازار گمانه زنی ها برای انتخاب وزراء داغ است، در یک گفت و گوی ویژه خبری آنچه در کارگروه انتخاب وزیر نفت گذشته است را از علی بختیار عضو این کارگروه و نماینده پیشین مجلس...
رئیس اداره میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان خبر داد:

آغاز به کار ۱۰ کمیته ستاد اجرایی خدمات سفر در کهگیلویه

رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان کهگیلویه از تشکیل ۱۰ کمیته ستاد خدمات سفر جهت ارائه خدمات هر چه بهتر به گردشگران نوروزی خبر داد.

کد خبر: ۵۱۱۸۷
۱۰:۴۸ - ۱۶ بهمن ۱۳۹۸

آغاز به کار ۱۰ کمیته ستاد اجرایی خدمات سفر در کهگیلویه

دیدارنیوز ـ سیاوش زمان چهارشنبه ۱۶ بهمن در نشست ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان کهگیلویه ضمن تشکر از همه دستگاه‌های که با میراث فرهنگی همکاری دارند اظهار کرد: در سال گذشته با تلاش زحمات مسئولان خدمات خوبی به گردشگران که کهگیلویه را مقصد خود قرار دادند داده شد.
 
رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان کهگیلویه خواستار فراهم شدن بستر مناسب برای ورود گردشگران به این شهرستان شد و تصریح کرد: شهرستان کهگیلویه دارای اقلیمی منحصر به فرد و بهره مندی از مواهب طبیعی دارای ظرفیت‌هایی در حوزه گردشگری است.
 
وی بیان کرد: برخورداری از آثار به جامانده و استعداد‌های دیگر در بخش‌ها از جمله آداب و رسوم و اماکن زیارتی باعث خیل گردشگران به این شهرستان شده است.
 
زمان از آبشار‌های زیبا، بافت تاریخی دهدشت، اماکن زیارتی، سبک زندگی مردم، صنایع دستی منحصر به فرد شهرستان به عنوان دیگر ظرفیت‌های شهرستان که باعث رونق ورود گردشگران به شهرستان کهگیلویه می‌شود نام برد.
 
وی کاهش گردشگران خارجی به استان و شهرستان را یادآور شد و بیان کرد: اولین علت آن کمبود اعتبار برای بسترسازی در مناطق هدف گردشگری است که اگر توجه حرفه‌ای به گردشگران در استان انجام گیرد با برنامه ریزی می‌توان رویای چهار فصل کهگیلویه و بویراحمد برای دستیابی به شهرت جهانی را عملی کنیم.
 
وی با توجه به اینکه موضوع سفر و گردشگری امری فرابخشی است و عملکرد همه دستگاه‌ها بر آن تاثیر دارد، از تشکیل ۱۰ کمیته جهت خدمات دهی خوب برای گردشگران خبر داد.
 
وی از خدمات حمل و نقل، امداد و نجات هلال احمر، انتظامی وامنیتی ترافیک، امور شهرداری ها، خدمات اسکان و رفاه، نظارت و تنظیم بازار، ارزیایی عملکرد رسیدگی ب شکایات، خدمات بهداشتی سلامت و اطلاع رسانی به عنوان بخشی از این کمیته‌ها نام برد و خواستار برگزاری جلسات کمیته‌ها و ارسال گزارش به صورت مکتوب شد.
 
زمان از نظارت بر واحد‌های خدمات رسانی هتل ها، رستوانها، مراکز بین راهی رستوان‌های درون شهری و برون شهری خبر داد و گفت: انتظار داریم دستگاه‌ها نظارت ویژه بر نرخ خدمات ب گردشگران را داشته باشند.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی