تیتر امروز

علی بختیار: زنگنه می‌دانست رای نمی‌آورد، نیامد/ ممکن است وزرای اصلاح طلب رای نیاورند/ نخواستم وزیر شوم
گفت و گوی ویژه دیدار با یکی از اعضای کارگروه انتخاب وزیر نفت

علی بختیار: زنگنه می‌دانست رای نمی‌آورد، نیامد/ ممکن است وزرای اصلاح طلب رای نیاورند/ نخواستم وزیر شوم

دیدارنیوز در روزهایی که بازار گمانه زنی ها برای انتخاب وزراء داغ است، در یک گفت و گوی ویژه خبری آنچه در کارگروه انتخاب وزیر نفت گذشته است را از علی بختیار عضو این کارگروه و نماینده پیشین مجلس...

نشست مسئولان قضایی گلستان با تشکل‌های بخش کشاورزی

جلسه هم‌اندیشی دادگستری و سازمان جهاد کشاورزی با تشکل‌های بخش کشاورزی استان گلستان پیش از ظهر امروز در سالن اجتماعات جهادکشاورزی استان برگزار شد.

کد خبر: ۵۰۷۱۶
۱۳:۱۵ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۸

نشست مسئولان قضایی گلستان با تشکل‌های بخش کشاورزی

دیدارنیوز ـ رئیس‌کل دادگستری گلستان در حاشیه این جلسه اظهار کرد: برحسب دستور ریاست قوه قضاییه، امسال نشست‌هایی را با گروه‌های مختلف اجتماعی و آحاد مردم در روستا‌ها و شهر‌ها داشتیم.
 
هادی هاشمیان گفت: در جلسه امروز نیز نمایندگان بخش کشاورزی دغدغه‌های خود را مطرح کردند. مقرر شد مصوبه‌ای بین جهاد کشاورزی استان و بخش‌های مختلفی که در این زمینه فعال هستند با دستگاه قضایی استان داشته باشیم.
 
وی افزود: با اجرایی شدن این موضوع، علاوه بر تعیین تکلیف پرونده‌های بخش کشاورزی در دادگستری استان، ورود پرونده به دستگاه قضایی نیز کاهش خواهد یافت.
 
رئیس‌کل دادگستری گلستان تصریح کرد: آگاهی کم برخی مردم نسبت به قوانینی که در بخش کشاورزی وجود دارد باعث شده هم خودشان گرفتار شوند و هم پرونده‌های ورودی به دستگاه قضایی استان افزایش یابد.
 
در ادامه رئیس جهادکشاورزی گلستان نیز اظهار کرد: در چهل سال گذشته بخش کشاورزی عملکرد بسیار خوبی را در کشور داشت به‌گونه‌ای که ما امروز باوجود فشار‌های ابرقدرت‌ها، در این بخش نیازی به خارج نداریم. این امر در کنار توان نظامی کشور باعث شده که در برابر زورگویی‌ها مقاومت کنیم.
 
مختار مهاجر با اشاره به برگزاری این جلسه، بیان کرد: توسعه بخش کشاورزی نیاز به امنیت دارد. در چنین جلساتی تشکل‌های خصوصی و سیستم اداری بخش کشاورزی به‌طور شفاف مشکلات خود را برای مسئولان دستگاه قضایی استان مطرح می‌کنند تا راهکار‌هایی برای حل آن پیدا شود.
 
وی گفت: خوشبختانه در استان با توجه به هماهنگی که بین دستگاه قضایی و بخش کشاورزی وجود دارد، کمترین مشکل را در این خصوص داریم.
 
رئیس جهادکشاورزی گلستان خاطرنشان کرد: از سال گذشته کمیسیون مشترکی تشکیل شده که در آن نسبت به رفع اختلافات اقدام می‌شود. در این مدت روزبه‌روز شاهد کمتر شدن مشکلات هستیم.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی