تیتر امروز

آسیب شناسی سینمای ایران در روز ملی سینما 

آسیب شناسی سینمای ایران در روز ملی سینما 

گزارش اختصاصی دیدارنیوز به مناسبت آیین پاسداشت فرهنگی روز ملی سینما، از نشست تخصصی آسیب شناسی سینمای ایران، که با حضور چهار چهره‌ی فرهنگی و سینمایی در محل ساختمان خبرآنلاین برگزار شد.

آغاز مجدد پرواز زنجان ـ مشهد بر فراز فرودگاه زنجان

مدیر فرودگاه زنجان گفت: پرواز‌های فرودگاه زنجان از ۲۴ بهمن‌ماه از سرگرفته می‌شود.

کد خبر: ۵۰۴۴۵
۱۶:۰۲ - ۰۸ بهمن ۱۳۹۸

آغاز مجدد پرواز زنجان ـ مشهد بر فراز فرودگاه زنجان

دیدارنیوز ـ محمد قاسمی اظهار کرد: پرواز زنجان ـ مشهد از ۲۴ بهمن‌ماه در روز‌های پنج‌شنبه و شنبه به صورت رفت و برگشت توسط شرکت هواپیمایی آتا برقرار خواهد شد.
 
وی ادامه داد: هواپیما در روز‌های پنجشنبه ساعت ۱۵:۴۰ از مشهد بلند می‌شود و ساعت ۱۷:۲۰ در فرودگاه زنجان بر زمین می‌نشیند و دوباره از زنجان در ساعت ۱۸:۱۰ برمی‌خیزذ و ۱۹:۵۰ مسافران را در فرودگاه مشهد به مقصد می‌رساند.
 
این مسئول تصریح کرد: ساعت حرکت پرواز هواپیما از فرودگاه زنجان در روز‌های شنبه ۱۷:۲۰ و از مشهد ساعت ۱۴:۵۰ است.
 
قاسمی با اشاره به اینکه پیش از این شرکت هواپیمایی به دلیل کم بودن تعداد مسافران و زیان‌ده بودن پروازها، این سفر را از لیست حذف کرده بود، بیان کرد: ادامه‌دار بودن پرواز‌ها منوط به اسقبال مردم است.
 
وی یادآور شد: طی سال‌جاری برای چند بار پرواز‌ها از این فرودگاه تعطیل شد و لذا این امر برای استان خوب نیست؛ چرا که فرودگاه زیرساخت مهم برای توسعه اقتصادی به‌شمار می‌رود و در جذب گردشگر نیز بسیار موثر است.
 
مدیر فرودگاه زنجان با درخواست از آژانس‌های مسافرتی برای تشویق مردم به استفاده از پرواز‌های فرودگاه زنجان خاطرنشان کرد: زمان پرواز‌ها از ۲۴ اسفند تغییر می‌کند که متعاقبا اطلاع‌رسانی خواهد شد.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی