تیتر امروز

علی بختیار: زنگنه می‌دانست رای نمی‌آورد، نیامد/ ممکن است وزرای اصلاح طلب رای نیاورند/ نخواستم وزیر شوم
گفت و گوی ویژه دیدار با یکی از اعضای کارگروه انتخاب وزیر نفت

علی بختیار: زنگنه می‌دانست رای نمی‌آورد، نیامد/ ممکن است وزرای اصلاح طلب رای نیاورند/ نخواستم وزیر شوم

دیدارنیوز در روزهایی که بازار گمانه زنی ها برای انتخاب وزراء داغ است، در یک گفت و گوی ویژه خبری آنچه در کارگروه انتخاب وزیر نفت گذشته است را از علی بختیار عضو این کارگروه و نماینده پیشین مجلس...

دانشگاه فرهنگیان استان گلستان میزبان دو همایش ملی

رئیس دانشگاه فرهنگیان استان گلستان گفت: این دانشگاه میزبان اولین همایش ملی برنامه ریزی درسی و تربیت ذهن در تربیت معلم و دومین همایش ملی آموزش ریاضی ابتدایی است.

کد خبر: ۵۰۳۰۴
۱۴:۵۷ - ۰۷ بهمن ۱۳۹۸

دانشگاه فرهنگیان استان گلستان میزبان دو همایش ملی

دیدارنیوز ـ محمدرضا مازندرانی در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: هدف از برگزاری همایش ملی آموزش ریاضی ابتدایی، ایجاد فرصت برای نظر ورزی و تعامل علمی میان صاحب نظران و اشتراک گذاری دانش آموزش محتوا در آموزش ریاضی ابتدایی، ایجاد فرصت برای تامین و تولید دانش آموزش محتوا در آموزش ریاضی ابتدایی، ارتقای علمی، افزایش انگیزه و القاء ایده‌های جدید به افراد و ایجاد فرصت برای رشد و بالندگی حرفه‌ای مدرسان است.
 
وی افزود: هدف همایش ملی برنامه ریزی درسی و تربیت ذهن در تربیت معلم نیز شناخت برنامه ریزی درسی در حوزه تربیت ذهن کودکان، آگاهی بخشی به معلمان و دانشجو معلمان دست اندرکاران آموزش و پرورش در راستای برنامه‌های درسی تربیت ذهن، شناخت توصیف روش‌های تدریس منجر به تربیت ذهن فراگیر و آشنایی با محیط‌های یادگیری مبتنی بر تربیت ذهن است.
 
وی تصریح کرد: آخرین مهلت ارسال مقاله به دبیرخانه همایش ملی برنامه ریزی درسی و تربیت ذهن در تربیت معلم، ۳۰ بهمن ماه و آخرین مهلت ارسال مقاله به دبیرخانه همایش ملی آموزش ریاضی ابتدایی، ۱۵ بهمن ماه است.
 
رئیس دانشگاه فرهنگیان استان گلستان در ادامه خاطرنشان کرد: ۲ هزار دانشجو در دانشگاه فرهنگیان گلستان از طریق کنکور سراسری و ماده ۱۸ جذب شدند. دانشجو معلمان در چهار رشته آموزش ابتدایی، الهیات و معارف، آموزش ریاضی و تربیت بدنی در حال تحصیل هستند.
 
مازندرانی گفت: دو پردیس در گرگان و یک پردیس در گنبدکاووس داریم و تعداد عضو ۱۰ هیئت علمی و بیش از ۱۰۰ پرسنل در این دانشگاه مشغول به فعالیت هستند.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی