تیتر امروز

شهادت رئیس‌جمهور و هیات همراه/ هند عزای عمومی اعلام کرد/ تسلیت رئیس فیفا
سقوط بالگرد ابراهیم رئیسی در آذربایجان شرقی (بروزرسانی می‌شود)

شهادت رئیس‌جمهور و هیات همراه/ هند عزای عمومی اعلام کرد/ تسلیت رئیس فیفا

روز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت‌ماه، بالگرد حامل ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور و حسین امیرعبداللهیان، وزیرخارجه در آذربایجان شرقی دچار سانحه شد و صبح روز دوشنبه رئیس جمعیت هلال احمر از پیدا شدن لاشه بالگرد...
ابراهیم رئیسی تلاش می‌کرد دولتی فراجناحی باشد/امیرعبداللهیان «شهید قدس» است
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با «کنعانی‌مقدم» واقعه شهادت رییس‌جمهوری و هیات همراه را بررسی می‌کند:

ابراهیم رئیسی تلاش می‌کرد دولتی فراجناحی باشد/امیرعبداللهیان «شهید قدس» است

یکی از سیاستمداران در گفت‌وگو با دیدار معتقد است که رییسی با جمع کردن منتقدان و موافقان زیر یک سقف تلاش می‌کرد فراجناحی باشد.
اندیشکده آمریکایی: برای شکست روسیه در جنگ اوکراین، باید نخست پنج مساله راهبردی را حل و فصل کرد(قسمت اول)
از چشم جهان (۱۵۰)

اندیشکده آمریکایی: برای شکست روسیه در جنگ اوکراین، باید نخست پنج مساله راهبردی را حل و فصل کرد(قسمت اول)

تازه‌ترین بسته حمایتی در حوزه امنیت ملی آمریکا در قبال اوکراین، که در آوریل امسال تصویب شد، به دولت جو بایدن رئیس جمهور آمریکا اجازه می‌دهد، برای ادامه حمایت از اوکراین علیه تجاوز روسیه، به تولید...

نقوی حسینی: دولت هر چه سریعتر وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی را معرفی کند

یک عضو فراکسیون ولایی مجلس گفت: در شرایط کنونی در فصل کشت و برنامه ریزی برای دامداری قرار داریم اما هنوز دولت وزیر پیشنهادی خود را برای وزارتخانه معرفی نکرده هر چه سریعتر این کار انجام شود.

کد خبر: ۵۰۱۴۶
۱۴:۲۳ - ۰۶ بهمن ۱۳۹۸

دیدارنیوز - سید حسین نقوی حسینی نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی جلسه علنی امروز مجلس، گفت: دامداری و کشاورزی در کشور به عنوان یکی از ارکان اصلی استقلال محسوب می‌شود. متاسفانه این بخش‌ها در سال‌های اخیر مورد کم لطفی قرار گرفت.

وی افزود: در شرایط کنونی در فصل کشت و برنامه ریزی برای دامداری قرار داریم اما هنوز دولت وزیر پیشنهادی خود را برای وزارتخانه معرفی نکرده هر چه سریعتر این کار انجام شود.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ادامه داد: در شرایط کنونی دام‌های پرواری روی دست دامداران باقی مانده است. آنها حدود ۱.۵ برابر قیمت خرید برای این دام‌ها هزینه کرده‌اند. این مسئله موجب می‌شود که دیگر در فصل‌های بعدی دام پرورش ندهند و این موضوع در دو سال آینده کشور را دچار بحران تامین گوشت می‌کند.

نقوی حسینی اظهار کرد: در شرایط کنونی کشاورزان برای تامین سم، کود، ماشین‌آلات و آب کشاورزی دچار مشکلات زیادی هستند و قیمت خرید محصولات کشاورزی از جمله گندم بسیار پایین است که این موضوع باید مورد رسیدگی قرار گیرد.

نماینده مردم ورامین در پایان اضافه کرد: جامعه فرهنگیان و معلمان نسبت به نوع اجرای قانون رتبه بندی معترض هستند. دولت طرح درستی را برای این موضوع مورد توجه قرار دهد.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی