تیتر امروز

زهرا نژادبهرام: تصمیم گیران دوباره دارند راه را اشتباه می‌روند/ دارویی برای مقابله با بی حجابی کشف شده که ما نمی‌دانیم؟
گفت و گوی دیدار با یک فعال سیاسی اصلاح طلب درباره کلینیک ترک بی حجابی

زهرا نژادبهرام: تصمیم گیران دوباره دارند راه را اشتباه می‌روند/ دارویی برای مقابله با بی حجابی کشف شده که ما نمی‌دانیم؟

خبر راه اندازی کلینیک ترک بی حجابی دلیل گفت و گوی دیدارنیوز با زهرا نژاد بهرام فعال سیاسی اصلاح طلب شد. او معتقد است: راه‌اندازی کلینیک برای درمان جسم انسان است نه روح و اعتقادات مردم.
محمد قوچانی: با این قانون اساسی به توسعه نمی‌رسیم/ یک جریان معتقد است که توسعه خلاف شرع است/ تا یک جامعه مدنی شکل نگیرد، توسعه محقق نمی‌شود
واکاوی چرائی عدم توسعه در ایران در گفت‌وگوی دیدار با مدیر مسئول ماهنامه آگاهی نو

محمد قوچانی: با این قانون اساسی به توسعه نمی‌رسیم/ یک جریان معتقد است که توسعه خلاف شرع است/ تا یک جامعه مدنی شکل نگیرد، توسعه محقق نمی‌شود

اهمیت موضوع عدم توسعه در ایران بهانه گفت و گو با محمد قوچانی، روزنامه نگار شد؛ او معتقد است: در هر کشوری تا یک جامعه مدنی شکل نگیرد، توسعه محقق نمی شود.

حسن زا: مصالح ایجاب می‌کند بیمه کامیون‌داران برقرار باشد

«محمد حسن زدا» با اشاره به رد کلیات طرح «حداکثر استفاده از توان تولیدی» گفت: رد کلیات این طرح اقدام خوبی بود اما در کار نمایندگان مجلس مانده‌ایم.

کد خبر: ۴۹۰۹
۱۲:۱۳ - ۲۳ تير ۱۳۹۷

دیدارنیوز - محمد حسن زا (معاون بیمه‌ای سازمان تامین اجتماعی) اظهار داشت: رد کلیات طرح «حداکثر استفاده از توان تولیدی» در صحن مجلس شورای اسلامی اقدام خوبی بود اما در کار نمایندگان مجلس مانده‌ایم؛ چراکه طرحی که دو فوریت آن تصویب شد و بعد از لحاظ ضرورت بررسی با رای نمایندگان از ردیف ۱۶ به ردیف ۱ آمد؛ به یک باره کلیاتش توسط همین نماینده‌ها رد شد.  

وی افزود: اگر تا این میزان موضوع حساس بود که آن را دو فوریتی و ردیف برررسی آن را اولویت‌دار کنند، چرا آمدند و کلیات آن را رد کردند؟! منتظر هستیم تا ببینیم اقدام بعدی مجلس چیست تا بتوانیم کمک کنیم.

معاون بیمه‌ای سازمان تامین اجتماعی درباره ارائه خدمات بیمه‌ای سازمان تامین‌اجتماعی به رانندگان و کامیون‌داران، گفت: سازمان تامین‌اجتماعی خدمات ارائه شده به رانندگان و کامیون‌داران را هیچ کاهشی نداده است و کماکان به آنها یارانه را تخصیص می‌دهیم اما تا ابد نمی‌توانیم بیمه صلواتی داشته باشیم و قطعا سازمان برنامه و بودجه باید سهم خود را پرداخت کند؛ چراکه آن را در قانون هدفمندی یارانه‌ها پیش بینی کرده است.

زدا افزود: براساس بند (ت) ماده ۷ قانون برنامه ششم توسعه، کار تامین اجتماعی در برقراری بیمه رانندگان خلاف است اما از یک طرف مصالح اجتماعی ایجاب می‌کند که بیمه کامیون‌داران و رانندگان برقرار باشد.

وی در ادامه با اشاره به تبصره ماده ۸۲ قانون برنامه ششم توسعه، گفت: در این تبصره آمده است که رانندگان با ۲۵ سال سابقه بیمه‌پردازی در ماشین‌های سنگینی و ۵۵ سال سن می‌توانند بازنشسته شوند اما چون خط قرمز سازمان تامین اجتماعی ۳۰ سال سابقه بیمه‌پردازی است، سازمان برنامه و بودجه باید هزینه کاهش ۵ سال سابقه بیمه‌پردازی رانندگان را به سازمان تامین‌اجتماعی پرداخت کند.

معاون بیمه‌ای سازمان تامین اجتماعی گفت: ما در این مورد با سازمان برنامه و بودجه مکاتبه کرده‌ایم جوابی آمد و بعد در نامه دوم بار دیگر اهمیت موضوع را برای آنها شرح دادیم. با مقام‌های شورای عالی امنیت ملی هم این مسئله را مطرح کرده‌ایم و گفتند که به این مشکل رسیدگی می‌کنیم.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی