تیتر امروز

علی بختیار: زنگنه می‌دانست رای نمی‌آورد، نیامد/ ممکن است وزرای اصلاح طلب رای نیاورند/ نخواستم وزیر شوم
گفت و گوی ویژه دیدار با یکی از اعضای کارگروه انتخاب وزیر نفت

علی بختیار: زنگنه می‌دانست رای نمی‌آورد، نیامد/ ممکن است وزرای اصلاح طلب رای نیاورند/ نخواستم وزیر شوم

دیدارنیوز در روزهایی که بازار گمانه زنی ها برای انتخاب وزراء داغ است، در یک گفت و گوی ویژه خبری آنچه در کارگروه انتخاب وزیر نفت گذشته است را از علی بختیار عضو این کارگروه و نماینده پیشین مجلس...
با همکاری پارک علم و فناوری کهگیلویه بویراحمد و دانشگاه صنعتی شریف؛

دوره‌های آموزشی آشنایی با فضای کسب و کار در یاسوج برگزار می‌شود

معاون پارک علم و فناوری کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری دوره‌های آموزشی ارتقای توانمندی‌های کار آفرینانه دانشجویان و آشنایی با فضای کسب و کار با همکاری پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی شریف خبر داد.

کد خبر: ۴۸۹۴۴
۱۵:۵۲ - ۲۴ دی ۱۳۹۸

دوره‌های آموزشی آشنایی با فضای کسب و کار در یاسوج برگزار می‌شود

دیدارنیوز ـ دکتر علی طیبی روز سه شنبه، ۲۴ دی ماه در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری این دوره آموزشی در بهمن ماه سال جاری گفت: در این دوره آموزشی ۵۰ ساعته، مباحثی همچون ایجاد انگیزه برای کار آفرینی، مدل کسب و کار، نوشتن طرح کسب و کار، روش‌های بازاریابی و اصول و فنون مذاکره به شرکت کنندگان ارایه می‌شود.
 
وی افزود: این دوره آموزشی با توجه به تجربه مرکز کار آفرینی شریف و متناسب با مهمترین نیاز‌های دانشجویان طراحی شده است و با حمایت ستاد توسعه فناوری‌های نرم و هویت ساز معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اجرایی می‌شود.
 
طیبی اظهارکرد: دانشجویان دانشگاه‌های کهگیلویه و بویراحمد و واحد‌های فناوری دارای ایده پارک علم و فناوری و مراکز رشد می‌توانند در این دوره شرکت کنند.
 
معاون پارک علم و فناوری خاطرنشان کرد: در پایان این دوره به شرکت کنندگان گواهینامه معتبر از معاونت علم و فناوری رئیس جمهوری و پارک علم و فناوری دانشگاه شریف ارایه می‌شود.
 
گفتنی است: این دوره در دانشگاه یاسوج برگزار می‌شود و متقاضیان می‌توانند برای ثبت نام به وب سایت پارک علم و فناوری استان به آدرس www.kbstp.ir مراجعه کرده و یا با شماره تلفن ۰۷۴۳۱۳۳۱۱۱۰ تماس بگیرند.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی