تیتر امروز

حجاب در جمهوری اسلامی ربطی به شرع ندارد/ ترک عادات مسموم برای حکومت سخت شده است/ مراجع عراق خرج خود را از جمهوری اسلامی جدا کرده‌اند!
در هیجدهمین برنامه دیدار اندیشه با شهاب الدین حائری شیرازی مطرح شد:

حجاب در جمهوری اسلامی ربطی به شرع ندارد/ ترک عادات مسموم برای حکومت سخت شده است/ مراجع عراق خرج خود را از جمهوری اسلامی جدا کرده‌اند!

در هیجدهمین برنامه دیدار اندیشه با شهاب الدین حائری شیرازی در خصوص "آزادی پوشش و حجاب اجباری از منظر شرع" گفتگو کردیم.
آسیب شناسی سینمای ایران در روز ملی سینما 

آسیب شناسی سینمای ایران در روز ملی سینما 

گزارش اختصاصی دیدارنیوز به مناسبت آیین پاسداشت فرهنگی روز ملی سینما، از نشست تخصصی آسیب شناسی سینمای ایران، که با حضور چهار چهره‌ی فرهنگی و سینمایی در محل ساختمان خبرآنلاین برگزار شد.
مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم:

همه رنگ آمیزی‌های معابر قم با طرح و نقشه اجرا می‌شود

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم گفت: طی سال‌های گذشته خیابان‌ها و معابر به صورت سنتی رنگ آمیزی می‌شد، اما از سال گذشته هیچ رنگ آمیزی بدون طرح، الگو و نقشه انجام نشده است.

کد خبر: ۴۸۷۵۹
۱۴:۳۷ - ۲۳ دی ۱۳۹۸

همه رنگ آمیزی‌های معابر قم با طرح و نقشه اجرا می‌شود

دیدارنیوز ـ علی نیک اظهار داشت: قرارداد هفت میلیارد تومانی برای رنگ آمیزی خیابان‌ها با یکی از شرکت‌های معتبر منعقد شده که این عملیات از آذرماه سال گذشته آغاز شد و تا پایان امسال نیز ادامه دارد.
 
وی ادامه داد: این قرارداد شامل رنگ آمیزی محوری، آرم و نقوش معابر است که به صورت گسترده در سطح شهر در حال اجرا است.
 
مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم تصریح کرد: در قراردادی که سال آینده منعقد خواهیم کرد ماشین آلات و رنگ از شهرداری است و تنها شرکتی را برای اجرای طرح مشخص می‌کنیم.
 
وی گفت: طی سال‌های گذشته رنگ آمیزی خیابان‌ها و معابر به صورت سنتی انجام می‌شد، اما از سال گذشته هیچ رنگ آمیزی بدون طرح، الگو و نقشه انجام نمی‌شود یعنی بر اساس استاندارد‌های موجود رنگ آمیزی صورت می‌گیرد.
 
وی اظهار داشت: از آنجایی که رنگ آمیزی معابر و خیابان‌ها باید با طرح و الگو انجام شود بنابراین کار به کندی پیش می‌رود، اما از ارزش بیشتری برخوردار است.
 
نیک با بیان اینکه رنگ آمیزی محوری و آرم و نقوش معابر به صورت یکسان در همه مناطق اجرا شده است، افزود: هدف این است که مناطقی که بیشترین مسافر و زائر در آن حضور می‌یابد و نیازمند احتیاط بیشتر رانندگان است در اولویت قرار گیرند، همچنین بار ترافیکی نیز در اولویت قرار دادن معابر مؤثر بوده است.
 
وی بیان کرد: استاندارد‌های تعیین شده که با رنگ آمیزی در خیابان‌ها نشان داده می‌شود رفتار ترافیکی راننده را تغییر می‌دهد.
منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی