تیتر امروز

مسعود جان! هر وقت نشستی، پیامک بده
افاضات اضافه

مسعود جان! هر وقت نشستی، پیامک بده

عوام‌الملک در نامه جدید خود به مسعود، رییس بی‌صدای خواص‌الدوله، به پیام یک ناشناس زیر نامه قبلی خود اشاره کرده و نوشته است: لطفا هر وقت سر جایت نشستی اگر زحمتی نبود در حد یک پیامک یک کلمه‌ای...
قاسمی فیض‌آبادی: پزشکیان برای وفاق ملی فیلترینگ و گشت ارشاد را جمع کند/ رودینی: بر روی نخبگان اهل سنت خط کشیدند
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

قاسمی فیض‌آبادی: پزشکیان برای وفاق ملی فیلترینگ و گشت ارشاد را جمع کند/ رودینی: بر روی نخبگان اهل سنت خط کشیدند

این بیستمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
علی بختیار: ممکن است وزرای اصلاح طلب رای نیاورند/ نخواستم وزیر شوم/ قطعی برق امروز نتیجه بی‌توجهی مجلس یازدهم است
گفت و گوی ویژه دیدار با یکی از اعضای کارگروه انتخاب وزیر نفت

علی بختیار: ممکن است وزرای اصلاح طلب رای نیاورند/ نخواستم وزیر شوم/ قطعی برق امروز نتیجه بی‌توجهی مجلس یازدهم است

دیدارنیوز در روزهایی که بازار گمانه زنی ها برای انتخاب وزراء داغ است، در یک گفت و گوی ویژه خبری آنچه در کارگروه انتخاب وزیر نفت گذشته است را از علی بختیار عضو این کارگروه و نماینده پیشین مجلس...

تمام مسیر‌های اصلی در تایباد باز و تردد در حال انجام است

فرماندار تایباد گفت: از روز گذشته بارش برف به صورت شدید در این شهرستان آغاز و همچنان ادامه دارد و تمامی دستگاه‌های اجرایی به صورت آماده باش هستند در حال حاضر تمامی مسیر‌های اصلی در حال برف‌روبی و تردد در حال انجام است.

کد خبر: ۴۸۵۴۳
۱۱:۳۶ - ۲۲ دی ۱۳۹۸

تمام مسیر‌های اصلی در تایباد باز و تردد در حال انجام است

دیدارنیوز ـ محسن سیاح اظهار کرد: تمامی مسیر‌های اصلی شامل محور تربت‌جام، باخرز و دوغارون از شب گذشته توسط نیرو‌های راهداری در حال تیغ زدن و برف‌روبی است و تردد نیز با زنجیرچرخ میسر است.
 
وی با اشاره به محور تایباد-خواف افزود: به دلیل کولاک شدید همشهریان تا اطلاع ثانوی از سفر‌های غیر ضروری در این محور خودداری کنند و رانندگان تجهیزات ایمنی، مواد غذایی خشک و لباس گرم در سفر‌های ضروری به همراه داشته باشند.
 
سیاح بیان کرد: بارش برف از ظهر دیروز آغاز و اکنون ارتفاع آن ۲۵ سانتیمتر گزارش شده است، با توجه به حساسیت موضوع در ساعات اولیه بارش، جلسه ستاد بحران در فرمانداری تشکیل و وظایف هر یک از دستگاه‌های اجرایی در شهرستان مشخص گردید و همه نهاد‌ها به صورت آماده‌باش هستند.
 
وی ادامه داد: با توجه به برودت هوا و لغزندگی سطح معابر با هماهنگی‌های انجام شده کلیه مدارس در شهرستان در دو نوبت صبح و عصر تعطیل و ساعت کار ادارات با ۲ ساعت تاخیر اعلام شد، تنها امتحانات نهایی در پایه دوازدهم به دلیل سراسری بودن و امتحانات دانشگاه مانند برنامه قبلی اجرا می‌شود.
 
نماینده عالی دولت در این شهرستان عنوان کرد: با توجه به اولویت راه‌های اصلی، برف‌روبی در محور‌های مواصلاتی در حال انجام است و همچنین راه ارتباطی ۳۸ روستای این شهرستان در حال بازگشایی است.
 
وی مطرح کرد: در حال حاضر مشکل اساسی در شهرستان وجود ندارد و چند فقره تصادفی که به دلیل لغزندگی رخ داده، تنها خسارت مالی به همراه داشته است.
 
در ادامه رئیس اداره راهداری وحمل ونقل جاده‌ای شهرستان تایباد گفت: از شامگاه گذشته تاکنون ۳۰ نفر از نیرو‌های راهداری تایباد با ۳۰ دستگاه تجهیزات برف‌روبی در حال پاکسازی محور‌های برف‌گیر این شهرستان هستند.
 
علی‌اصغر کرباسی بیان کرد: همچنین در این مدت ۳۵۰ تن شن و نمک در محور‌های شهرستان تایباد به تربت‌جام، خواف و باخرز پاشیده شده است.
 
وی گفت: همچنین ۸۵۰ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی حوزه استحفاظی این شهرستان برف‌روبی شده است.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی