تیتر امروز

قاسمی فیض‌آبادی: پزشکیان برای وفاق ملی فیلترینگ و گشت ارشاد را جمع کند/ رودینی: بر روی نخبگان اهل سنت خط کشیدند
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

قاسمی فیض‌آبادی: پزشکیان برای وفاق ملی فیلترینگ و گشت ارشاد را جمع کند/ رودینی: بر روی نخبگان اهل سنت خط کشیدند

این بیستمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
علی بختیار: زنگنه می‌دانست رای نمی‌آورد، نیامد/ ممکن است وزرای اصلاح طلب رای نیاورند/ نخواستم وزیر شوم
گفت و گوی ویژه دیدار با یکی از اعضای کارگروه انتخاب وزیر نفت

علی بختیار: زنگنه می‌دانست رای نمی‌آورد، نیامد/ ممکن است وزرای اصلاح طلب رای نیاورند/ نخواستم وزیر شوم

دیدارنیوز در روزهایی که بازار گمانه زنی ها برای انتخاب وزراء داغ است، در یک گفت و گوی ویژه خبری آنچه در کارگروه انتخاب وزیر نفت گذشته است را از علی بختیار عضو این کارگروه و نماینده پیشین مجلس...
مدیر توسعه کارآفرینی و اشتغال استان خبرداد:

پرداخت ۸۳ درصد تسهیلات مشاغل خانگی در گلستان به زنان

مدیر توسعه کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان گفت: از سال ۹۲ تاکنون ۶۹۰۰ طرح مشاغل خانگی، ۵۴ میلیارد تومان تسهیلات دریافت کردند که ۸۳ درصد این تسهیلات به بانوان پرداخت‌شده است.

کد خبر: ۴۸۴۸۷
۰۹:۲۰ - ۲۲ دی ۱۳۹۸

پرداخت ۸۳ درصد تسهیلات مشاغل خانگی در گلستان به زنان

دیدارنیوز ـ موسی بی‌باک در نشست با سمن‌های فعال در حوزه اشتغال، اظهار کرد: از سال گذشته تاکنون نیز ۳۰ میلیارد تومان تسهیلات مشاغل خانگی پرداخت شد که ۵۲ درصد آن متعلق به جوانان و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی بوده است.
 
وی به مهارت‌آموزی به‌عنوان کلید اشتغال‌زایی اشاره کرد و افزود: هرچه مهارت‌آموزی بیشتر باشد، نرخ مشارکت اقتصادی بالاتر می‌رود. مردم باید نگاهشان را به کسب تحصیلات بالا همراه با مهارت معطوف کنند.
 
مدیر توسعه کارآفرینی و اشتغال گلستان خاطرنشان کرد: در حال حاضر بیش از ۷۰ درصد افراد جویای کار فاقد مهارت لازم هستند و این فرصت خوبی است که برای مهارت‌آموزی به سراغ طرح کارورزی بروند.
 
بی‌باک تأکید کرد: باید برای رشته‌های نوین مانند فناوری اطلاعات و همچنین شبکه‌ای کار کردن وقت بیشتری بگذاریم و در پی این هستیم در رشته‌های سنتی بازنگری کنیم.
 
وی با اشاره به حضور فعال بانوان در طرح‌های اشتغال‌زای روستایی، گفت: در بعضی از روستا‌ها کار‌های بسیار مفیدی اجرا شده و روستائیان تسهیلات خوبی دریافت کردند و در حال حاضر ما جزو سه استانی هستیم که ۵۰ درصد از طرح‌های آن مختص بانوان است.
 
مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری گلستان نیز در این جلسه گفت: هدف ما این است که ارتباط بین سمن‌ها و دولت نزدیک‌تر شود و در این ارتباط نزدیک بین مردم و دولت به چالش‌ها و ارائه راهکار‌های مثبت بپردازیم تا مسئله اشتغال بانوان حل شود.
 
الهه غیناقی با اشاره به برخی از طرح‌های انجام شده در حوزه بانوان، گفت: طرح بانویار، کارآفرینی، نمایشگاه‌های بانوان و تجلیل از کارآفرینان ازجمله طرح‌هایی بود که در جهت تقویت بانوان پیگیری کردیم.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی