تیتر امروز

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت
گفتگوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با جوان‌ترین عضو شورای راهبری رئیس جمهور

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان جوان‌ترین عضو شورای راهبری چند روز مانده به اعلام نام وزرای دولت چهاردهم بود؛ محمد رهبری که عنوان جامعه شناس هم دارد، مهمان استودیو دیدار بود.

پرونده قتل مولوی اهل سنت با جدیت در دست اقدام است

‌معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار شهرستان خاش گفت: پرونده قتل یکی از مولوی‌های اهل سنت در این شهرستان که روز پنجشنبه هفته قبل حادثه آن رخ داد، با جدیت و قاطعیت در دست اقدام است.

کد خبر: ۴۵۲۲
۱۳:۳۰ - ۱۶ تير ۱۳۹۷

دیدارنیوز - محمد احمدی بولاغ افزود: این قتل امنیتی نبوده و متاسفانه برخی اختلافات قومی سبب وقوع این حادثه و داغدار شدن یک خانواده و جامعه خاش شده است.

وی اظهار کرد: به سرنخ‌های خوبی برای حل این پرونده رسیده‌ایم و عامل قتل شناسایی شده و عزیزان ما در مجموعه دولت و نیروهای امنیتی و انتظامی در تلاش هستند که فرد مورد نظر دستگیر و تحویل مقامات قضایی ‌شود.

احمدی از تلاش‌ها و پیگیری‌های علمای اهل سنت و بزرگان و اقشار مختلف مردم برای حفظ آرامش در جامعه و کمک به حل سریعتر این پرونده قدردانی کرد.

معاون فرماندار خاش بیان کرد: فرماندار شهرستان خاش و مجموعه اعضای شورای تامین و امامان جمعه و مسئولان و مردم خاش این حادثه را به شدت محکوم کرده‌اند.

وی اظهار کرد: فرماندار خاش از خانواده و بستگان مرحوم مولوی درخواست کرده‌اند، پرونده را از مجاری قانونی پیگیری کنند، لذا انتظار داریم کارها با همکاری مردم شهرستان به شیوه قانونی دنبال شود تا به نتایج خوب و مثبت آن برسیم.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی