تیتر امروز

سهم خواهی؛ مانع ارتباطی پزشکیان با متخصصان
در کارگروه تعیین وزیر نیرو چه خبر است؛ گزارش دیدارنیوز را بخوانید

سهم خواهی؛ مانع ارتباطی پزشکیان با متخصصان

یکی از کارگرو‌های پر حاشیه این روز‌های رئیس جمهور منتخب کارگروه انتخاب وزارت نیرو است. این گزارش به این موضوع می‌پردازد.
معدن و صنایع وابسته، لوکوموتیو پیشران اقتصاد کشور است/ایران و کشور‌های حوزه خلیج فارس نفرین شده نفت هستند
گفت‌وگوی دیدار با کارشناس حوزه معدن و صنایع وابسته

معدن و صنایع وابسته، لوکوموتیو پیشران اقتصاد کشور است/ایران و کشور‌های حوزه خلیج فارس نفرین شده نفت هستند

برنامه گفت‌وگوی اقتصادی دیدارنیوز، میزبان امیربیژن یثربی استاد پیشین دانشگاه، عضو سابق هیات پژوهشی دانشگاه اگزتر انگلستان در گروه ژئوتکنیک و مسئول تجاری‌سازی رشته صنایع و معادن پارک علم و فناوری...
فرماندار اسکو:

نظارت و بازرسی بازار یلدا در اسکو و سهند و ایلخچی تشدید شود

فرماندار شهرستان اسکو بر ضرورت تشدید نظارت بر بازار شب یلدا این شهرستان تاکید کرد.

کد خبر: ۴۵۱۱۸
۱۰:۰۶ - ۲۵ آذر ۱۳۹۸

نظارت و بازرسی بازار یلدا در اسکو و سهند و ایلخچی تشدید شود

دیدارنیوز ـ بابک رضی منش با اشاره به تشدید اجرای طرح نظارتی در آستانه شب یلدا در این شهرستان اظهار داشت: برای نظارت و بازرسی بر واحد‌های صنفی در این مناسبت تیم‌های بازرسی قیمت کالا‌های پرمصرف را در سطح شهرستان رصد می‌کنند.
 
وی افزود: نظارت بر بازار فقط برای کشف گران فروشی یا کم فروشی نیست و بازرسان با هر تخلفی که موجب اختلال در بازار شود برخورد خواهند کرد که این نظارت‌ها بصورت شبانه روزی در حال انجام است.
 
 رئیس ستاد تنظیم بازار شهرستان اسکو در ادامه خاطر نشان کرد: در این مدت بازرسان ستاد تنظیم بازار از انواع اقلام پرمصرف از جمله آجیل، شیرینی، میوه و تره و بار در سطح شهر بازرسی لازم را انجام می‌دهند و در صورت مشاهده تخلف با متخلفان برخورد خواهند شد.
 
فرماندار شهرستان اسکو ادامه داد: تمامی واحد‌های صنفی موظف به درج قیمت بر روی اجناس و ارائه صورتحساب قانونی هستند و از شهروندان نیز تقاضا دارم در صورت مشاهده هرگونه تخلف با شماره ١٢٤ستاد خبری سازمان صنعت و معدن و تجارت تماس حاصل نمایند.
 
 رضی منش از عزم راسخ شهرستان برای نظارت و کنترل بازار خبر داد و افزود؛ فقط در دو ماه اخیر ۸۵ پرونده از واحد‌های صنفی متخلف تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شده است و امیدواریم با تدوام این بازرسی‌ها از تخلف افراد فرصت طلب جلوگیری کنیم.
 
رئیس ستاد تنظیم بازار شهرستان اسکو در پایان گفت: از ابتدا سال تا به امروز بیش از ۳۶۰۰ بازرسی در سطح شهرستان از واحد‌های صنفی انجام شده است که ۳۵۰ پرونده تخلف تشکیل شده است.
منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی