تیتر امروز

ظریف: روند انتخاب اعضای دولت به صورت شفاف صورت می‌گیرد/ باقری: دنبال توافق جدیدی نیستیم، هدفمان احیای برجام است
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

ظریف: روند انتخاب اعضای دولت به صورت شفاف صورت می‌گیرد/ باقری: دنبال توافق جدیدی نیستیم، هدفمان احیای برجام است

این دوازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
سهم خواهی؛ مانع ارتباطی پزشکیان با متخصصان
در کارگروه تعیین وزیر نیرو چه خبر است؛ گزارش دیدارنیوز را بخوانید

سهم خواهی؛ مانع ارتباطی پزشکیان با متخصصان

یکی از کارگرو‌های پر حاشیه این روز‌های رئیس جمهور منتخب کارگروه انتخاب وزارت نیرو است. این گزارش به این موضوع می‌پردازد.
۱۴ آبان‌ماه در تبریز برگزار می‌شود؛

نشست تخصصی بسته‌بندی و راهکار‌های تجاری‌سازی صنایع‌دستی

معاون صنایع دستی و هنر‌های سنتی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی از برگزاری نشست تخصصی بسته‌بندی و راهکار‌های تجاری‌سازی صنایع‌دستی ویژه تولیدکنندگان، صنعتگران و هنرمندان حوزه صنایع‌دستی در تبریز خبر داد.

کد خبر: ۴۰۴۳۱
۱۰:۱۹ - ۱۳ آبان ۱۳۹۸

نشست تخصصی بسته‌بندی و راهکار‌های تجاری‌سازی صنایع‌دستی

دیدارنیوز ـ فرشاد به‌آفرین در این خصوص گفت: نشست تخصصی بسته‌بندی و راهکار‌های تجاری‌سازی در صنایع دستی با هماهنگی و مشارکت معاونت صنایع‌دستی استان روز سه شنبه (۱۴ آبان ماه) جاری ساعت ۹:۳۰ صبح در محل سالن آمفی تئاتر موزه آذربایجان برگزار خواهد شد.
 
وی افزود: این نشست تخصصی مطابق هماهنگی‌های به عمل آماده و با همکاری معاونت صنایع دستی و هنر‌های سنتی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، توسط محمد فاریابی، دانشیار دانشکده اقتصاد و مدیریت دانشگاه تبریز تدریس و مطالبی در زمینه راهکار‌های موثر در تجاری سازی تولیدات ارائه خواهد شد.
 
معاون صنایع دستی استان با بیان اینکه صنایع‌دستی به عنوان نمادی از فرهنگ، سنت و هنر استان است و به عنوان نفیس‌ترین و ارزشمندترین تولیدات داخلی و نیز یکی از عوامل مهم توسعه گردشگری و مبادلات فرهنگی نیاز به حرکت به سمت برند سازی و تجاری سازی دارد، اضافه کرد: بسته بندی محصول یکی از راهکار‌های مهم در امر تجاری سازی محصول می‌باشد و این نشست در راستای آشنایی صنعتگران و هنرمندان صنایع دستی با این مفاهیم برای معرفی و عرضه محصول هرچه بیشتر و بهتر، تشکیل می‌شود.
 
به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی استان، وی در خاتمه گفت: صنعتگران و هنرمندان حوزه صنایع دستی با در نظر گرفتن نیاز و سلیقه مصرف کنندگان محصولات صنایع دستی و برندسازی محصول از این طریق، می‌توانند در رشد، توسعه و رونق اقتصادی این حوزه نقش بسزایی ایفا کنند.
 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی