تیتر امروز

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت
گفتگوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با جوان‌ترین عضو شورای راهبری رئیس جمهور

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان جوان‌ترین عضو شورای راهبری چند روز مانده به اعلام نام وزرای دولت چهاردهم بود؛ محمد رهبری که عنوان جامعه شناس هم دارد، مهمان استودیو دیدار بود.

خدایی: کنکور ۹۸ فقط تستی است

رئیس سازمان سنجش با رد موضوع تستی و تشریحی بودن کنکور ۹۸ گفت: موضوع برگزاری کنکور سال آینده به صورت تستی و تشریحی صحت ندارد.

کد خبر: ۳۹۸۰
۱۳:۲۵ - ۰۹ تير ۱۳۹۷

دیدارنیوز - دکتر ابراهیم خدایی افزود: تغییرات آزمون سراسری برای سال ۹۸ به دو موضوع اشاره دارد که یکی از آنها تغییرات نظام آموزش متوسط است و دیگری درصد سوابق تحصیلی است.

وی افزود: به دلیل تغییرات نظام آموزش متوسط و اینکه از سال آینده پیش دانشگاهی نداریم، برای داوطلبان از نظام آموزشی (۶-۳-۳) یک نوع سئوال و برای داوطلبان نظام آموزشی پیش دانشگاهی و قبل از آن یک نوع سئوال دیگر طراحی می شود. اما همه این سئوالات به صورت تستی خواهد بود.

رئیس سازمان سنجش همچنین تاکید کرد: درصد تاثیر سوابق تحصیلی در کنکور ۹۸ نیز پس از تصویب شورای سنجش و پذیرش دانشجو به اطلاع داوطلبان کنکور می رسد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی