تیتر امروز

آقای علیرضا! تا آخر می‌مانی؟
افاضات اضافه

آقای علیرضا! تا آخر می‌مانی؟

عوام الملک در هفته‌ای که گذشت همه اتفاقات کشور و خارج از آن را زیر ذره‌بین برده و درباره جدل بین خواص‌البلد تهران نوشته: نرجس از عملکرد علیرضا انتقاد کرد و باعث شد طرفداران علیرضا ناراحت بشوند....
ظریف: روند انتخاب اعضای دولت به صورت شفاف صورت می‌گیرد/ باقری: دنبال توافق جدیدی نیستیم، هدفمان احیای برجام است
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

ظریف: روند انتخاب اعضای دولت به صورت شفاف صورت می‌گیرد/ باقری: دنبال توافق جدیدی نیستیم، هدفمان احیای برجام است

این دوازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
آبان‌ماه امسال برگزار می‌شود؛

یادواره ۱۲۰۰ شهید منطقه ارسباران در کلیبر

امام جمعه کلیبر از برگزاری یادواره ۱۲۰۰ شهید ارسباران در بیست و ششم آبان ماه سالجاری در شهرستان کلیبر استان آذربایجان شرقی خبر داد.

کد خبر: ۳۹۰۱۵
۱۲:۴۳ - ۲۸ مهر ۱۳۹۸

برگزاری یادواره ۱۲۰۰ شهید منطقه ارسباران در کلیبر

دیدارنیوز ـ حجت‌الاسلام سید حسن موسوی در جمع خبرنگاران گفت: ما هر سال شاهد برگزاری یادواره ۱۲۰۰ شهید منطقه ارسباران به صورت دوره‌ای در شهرستان‌های اهر، کلیبر، ورزقان، هوراند و خدا آفرین بودیم که امسال این مراسم در کلیبر برگزار می‌شود.
 
وی برگزاری این مراسم را حرکتی فرهنگی و شایسته برشمرد و افزود: انتقال مفاهیم، رشادت‌ها و پیام شهدای والامقام به نسل‌های جوان جامعه امری ضروری است.
 
حجت‌الاسلام موسوی زنده نگه‌داشتن یاد شهدا و ترویج فرهنگ ایثار، شهادت، خودباوری و تقویت غرور ملی جوانان و نوجوانان را از نیاز‌های اساسی کشور در شرایط فعلی ذکر کرد و گفت: در شرایطی که عده‌ای تصمیم به حذف نام شهدا از معابر و خیابان و کوچه‌ها گرفته‌اند برگزاری چنین یادواره‌هایی به این افراد تلنگر می‌زند.
 
وی وصیت‌نامه شهدا را عامل انسان‌سازی و دانشگاه عظیم عنوان کرد و افزود: اگر بتوانیم از وصیت‌نامه شهدا و زندگی نامه آن‌ها نسل امروز را غنی کنیم مستحکم‌ترین سنگر دفاعی را در برابر دشمنان اسلام و انقلاب بنانهاده‌ایم.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی