تیتر امروز

آقای علیرضا! تا آخر می‌مانی؟
افاضات اضافه

آقای علیرضا! تا آخر می‌مانی؟

عوام الملک در هفته‌ای که گذشت همه اتفاقات کشور و خارج از آن را زیر ذره‌بین برده و درباره جدل بین خواص‌البلد تهران نوشته: نرجس از عملکرد علیرضا انتقاد کرد و باعث شد طرفداران علیرضا ناراحت بشوند....
ظریف: روند انتخاب اعضای دولت به صورت شفاف صورت می‌گیرد/ باقری: دنبال توافق جدیدی نیستیم، هدفمان احیای برجام است
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

ظریف: روند انتخاب اعضای دولت به صورت شفاف صورت می‌گیرد/ باقری: دنبال توافق جدیدی نیستیم، هدفمان احیای برجام است

این دوازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد آذربایجان شرقی:

بیشترین شغل ایجاد شده برای مددجویان آذربایجان شرقی در بخش دامپروری است

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد آذربایجان شرقی با بیان اینکه بیشترین شغل ایجاد شده برای مددجویان در شش ماهه نخست امسال در بخش دامپروری بوده است، گفت: ۹۴۸ نفر از مددجویان استان پس از دریافت تسهیلات اشتغال به انجام فعالیت‌های دامپروری و دامداری اقدام کرده‌اند.

کد خبر: ۳۸۵۵۴
۱۰:۰۶ - ۲۳ مهر ۱۳۹۸

بیشترین شغل ایجاد شده برای مددجویان در بخش دامپروری است

دیدارنیوز ـ به نقل از کمیته امداد امام خمینی (ره) استان، خالد سیار با اعلام اینکه در شش ماهه نخست سال جاری ۱۸۲۲ طرح اشتغال توسط این نهاد اجرا شده است، گفت: برای اجرای طرح‌های اشتغال طی این مدت بیش از ۵۳ میلیارد و ۶۹۲ میلیون تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان پرداخت شده است.
 
وی با بیان اینکه در این مدت ۴۰۲ نفر از طریق اعتبارات امدادی و ۷۹۱ نفر نیز از منابع صندوق توسعه ملی، تسهیلات اشتغال دریافت کرده‌اند، افزود: ۳۹۳ نفر از مددجویان تحت حمایت مستعد اشتغال نیز پس از معرفی به بانک‌های عامل تسهیلات اشتغال دریافت کردند.
 
وی با اشاره به اینکه اکنون حدود ۳۰ هزار طرح اشتغال تحت نظارت این نهاد در حال اجراست، عنوان کرد: ناظران طرح‌های اشتغال با نظارت‌های دقیق خود در طول اجرای طرح، مشاوره و راهنمایی‌های لازم را به مجریان ارائه می‌کنند.
 
سیار اظهار کرد: از مجموع طرح‌های اشتغال اجرا شده در شش ماهه نخست امسال ۵۹۳ طرح در مناطق محروم استان آذربایجان شرقی اجرا شده است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی