تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
جوانان، برزیل را ذله کردند؛

ایران؛ بازنده سربلند روز پنجم

رقابت تیم ملی والیبال کشورمان با برزیل در نهایت با ۷ امتیاز فاصله یعنی ۱۰۲- ۹۵ به سود برزیل تمام شد و شاید اگر چند اشتباه کوچک در سرویس و دفاع نبود این فاصله به حداقل می‌رسید. بازی بعدی تیم ملی ایران در برابر ایالات متحده خواهد بود که از دیگر تیم‌های آماده این مسابقات است.

کد خبر: ۳۷۵۳۱
۱۱:۱۱ - ۱۴ مهر ۱۳۹۸
دیدارنیوز ـ آرش راهبر: پنجمین بازی تیم ملی والیبال ایران در جام جهانی ژاپن در برابر صدرنشین مسابقات بود. ایران در شرایطی به مصاف برزیل رفت که در دو بازی گذشته و با اتکا به بازیکنان جوان، پیروزی به اردوی ایران لبخند زده بود. امروز در یکی از سخت‌ترین مسابقات جام جهانی باز هم این جوانان ایران بودند که به خواست کادر فنی در برابر یکی از پرعنوان‌ترین تیم‌های دنیا قدعلم کرده و عملکرد بسیار خوبی نیز از خود نشان دادند.
 
 
ایران، بازنده سربلند روز پنجم

تیم ملی والیبال ایران که فرهاد قائمی را به دلیل مصدومیت همراه نداشت و در کل ۱۱ بازیکن برای بازی در اختیار داشت در برابر تیمی قرار گرفت که ۱۴ بازیکن قبراق و همتراز در اختیار داشت و شماری از بهترین بازیکنان دنیا مثل لوکارلی، ساتکام، رزنده و لئال را با تجربه زیاد به میدان فرستاد. با همه این احوال ایران در گیم اول چنان زهر چشمی از برزیل گرفت که دال زاتو مربی زرد‌ها را وادار به احترام کرد. جوانان ایران جانانه بازی کردند و با تکیه بر قدرت حمله پوریا یلی و اسفندیار و بازی بسیار خوب جواد کریمی پاسور جوان تیم، گیم نخست را از قهرمان چند دوره جهان بردند.

در گیم دوم، اما برزیلی‌ها خودشان را جمع و جور کردند و در نیمه مسابقه توانستند فاصله مطمئنی را با ایران ایجاد کنند. اختلاف ۶ امتیازی در میانه بازی در نهایت منجر به برتری زرد‌ها در این گیم شد. در گیم سوم دوباره جوانان ایران کولاک کردند و در بیشتر اوقات از آسمان خراش‌های برزیل جلو بودند، اما در آخرین رالی‌های بازی در این گیم، برزیل به مدد تجربه بالای بازیکنانش به برتری نزدیک ۲۷- ۲۵ دست یافت.

در گیم چهارم مسابقه، هیجان به اوج رسید و بازیکنان ایران سعی زیادی به خرج دادند تا نتیجه را برگردانند. گیم چهارم با توفان بچه‌های ایران آغاز شد و برای لحظاتی ۴ امتیاز برتری نسبت به برزیل به دست آوردند، اما زرد‌های برزیل فاصله را جبران کردند و در اواخر گیم چهارم نیز جلو افتادند. با این وصف آتشبار خط حمله ایران به خصوص پوریا یلی در اواخر این گیم تلاش بسیاری به خرج داد تا بازنده محض نباشد. گیم چهارم در نهایت با نتیجه ۲۵ -۲۲ به سود برزیل تمام شد، اما بدون شک جوانان ایران سربلند از میدان بیرون آمدند.

این بازی در نهایت با ۷ امتیاز فاصله یعنی ۱۰۲- ۹۵ به سود برزیل تمام شد و شاید اگر چند اشتباه کوچک در سرویس و دفاع نبود این فاصله به حداقل می‌رسید. بازی بعدی تیم ملی ایران در برابر ایالات متحده خواهد بود که از دیگر تیم‌های آماده این مسابقات است.
 
 
ایران، بازنده سربلند روز پنجم  
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی