تیتر امروز

حمله وحشیانه اسرائیل به بیروت/ آخرین وضعیت حسن نصرالله/ ضاحیه کاملا آرام است +ویدیو
این گزارش بروز رسانی می‌شود

حمله وحشیانه اسرائیل به بیروت/ آخرین وضعیت حسن نصرالله/ ضاحیه کاملا آرام است +ویدیو

رژیم اسرائیل در ادامه تجاوزات نظامی خود به غزه و بیروت، شب گذشته (جمعه) با بمب‌های سنگین چند ساختمان را در بیروت با خاک یکسان کرد. مسعود پزشکیان، رئیس‌جمهور کشورمان این اتفاق را جنایتی آشکار...
شمس اردکانی: سرهنگ عراقی خبر جنگ را ۱۰ روز قبل از حمله صدام به من داده بود که در یک تلگراف رمز به مرکز ارسال کردم ولی بایگانی شد...
پنجمین قسمت تاریخ شفاهی با علی شمس ارکانی

شمس اردکانی: سرهنگ عراقی خبر جنگ را ۱۰ روز قبل از حمله صدام به من داده بود که در یک تلگراف رمز به مرکز ارسال کردم ولی بایگانی شد...

در پنجمین قسمت از تاریخ شفاهی با علی شمس ارکانی درباره اولین ماموریت او یعنی سفیر شدن در کویت و حواشی روزهای قبل از جنگ تحمیلی گفت و گو کردیم.

۱۳۰۰ دستگاه اتوبوس آذربایجان غربی برای اعزام زائرین اربعین اختصاص یافت

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی از اختصاص ۱۳۰۰ دستگاه اتوبوس این استان برای اعزام زائرین اربعین حسینی خبر داد.

کد خبر: ۳۶۷۷۱
۱۲:۵۲ - ۰۷ مهر ۱۳۹۸

۱۳۰۰ دستگاه اتوبوس آذربایجان غربی برای اعزام زائرین اربعین حسینی اختصاص یافت

دیدارنیوز ـ ارسلان شکری افزود: براساس سهمیه اعلامی از سوی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ۹۸۰ دستگاه اتوبوس برای مرز مهران بصورت سرویس خطی، ۲۶۰ دستگاه اتوبوس برای پس کرانه کرمانشاه به مقصد استان آذربایجان غربی و ۶۰ دستگاه اتوبوس برای پس کرانه کرمانشاه به مقصد استان آذربایجان شرقی جهت اعزام زائران اربعین حسینی (ع) اختصاص یافته است.
 
 وی اظهار کرد: اعزام ناوگان اتوبوس رانی از تاریخ ۲۴ مهرماه تا ۲۹ مهر ماه سال جاری انجام خواهد گرفت و زائران لازم است در تاریخ‌های ذکر شده آمادگی لازم را داشته و زمان رفت و برگشت سفر خود را بر این اساس مدیریت کنند تا با مشکل مواجه نشوند.
 
شکری همکاری و هماهنگی سایر دستگاه‌های مسئول جهت برگزاری هرچه بهتر و مطلوب‌تر طرح جابجایی زائران اربعین حسینی (ع) مطابق با شیوه نامه‌ها و دستوالعمل‌های ارسالی را خواستار شد و اظهار کرد: امید است امسال با همکاری دستگاه‌های مسئول و زائران محترم شاهد مراسم منظم و پر شوری باشیم چرا که مراسم اربعین نشان دهنده عزت و عظمت شیعه و دوستداران اباعبدالله الحسین (ع) در جهان است.
 
 وی با اشاره به تشدید کنترل حمل و نقل برای ایمنی سفر زائران اربعین ادامه داد: طرح‌های تشویقی همچون اعطا لاستیک با نرخ دولتی و برند معتبر برای ناوگان فعال به ازای هر ۳ صورت وضعیت و ۳۰۰۰ کیلومتر کارکرد هم برای رانندگان و صاحبان شرکت‌های حمل و نقل مسافر در نظر گرفته شده است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی