تیتر امروز

رئیس‌جمهور به شهادت رسید/ باقری سرپرست وزارت خارجه شد/ تسلیت آیت‌الله سیستانی و عزای عمومی در عراق
سقوط بالگرد ابراهیم رئیسی در آذربایجان شرقی (بروزرسانی می‌شود)

رئیس‌جمهور به شهادت رسید/ باقری سرپرست وزارت خارجه شد/ تسلیت آیت‌الله سیستانی و عزای عمومی در عراق

روز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت‌ماه، بالگرد حامل ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور در آذربایجان شرقی دچار سانحه شد و صبح روز دوشنبه رئیس جمعیت هلال احمر از پیدا شدن لاشه بالگرد خبر داد. متاسفانه ابراهیم رئیسی...
ابراهیم رئیسی تلاش می‌کرد دولتی فراجناحی باشد/امیرعبداللهیان «شهید قدس» است
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با «کنعانی‌مقدم» واقعه شهادت رییس‌جمهوری و هیات همراه را بررسی می‌کند:

ابراهیم رئیسی تلاش می‌کرد دولتی فراجناحی باشد/امیرعبداللهیان «شهید قدس» است

یکی از سیاستمداران در گفت‌وگو با دیدار معتقد است که رییسی با جمع کردن منتقدان و موافقان زیر یک سقف تلاش می‌کرد فراجناحی باشد.
طرح افزایش کیفیت سمن ها

طرح امریه سربازی به رشد سمن ها کمک خواهد کرد

عضو هیات رئیسه مجمع ملی جوانان کشور با اشاره به موافقت طرح امریه سربازی در سمن‌های جوانان گفت: اجرای این طرح به رشد کیفی سمن‌ها کمک خواهد کرد.

کد خبر: ۳۶۶۹۱
۰۸:۴۵ - ۰۷ مهر ۱۳۹۸

دیدارنیوز- عضو هیات رئیسه مجمع ملی جوانان کشور با اشاره به موافقت طرح امریه سربازی در سمن‌های جوانان گفت: اجرای این طرح به رشد کیفی سمن‌ها کمک خواهد کرد.

به گزارش برنا؛ علی یزدان‌پناه احمدآبادی در پی موافقت با امریه  سربازی در سمن‌های جوانان اظهار کرد: اعتماد مقام معظم رهبری به جوانان سرآغاز فصلی نو برای آینده کشور و شایسته تقدیر است.
 
یزدان پناه افزود: موافقت فرماندهی معظم کل قوا با طرح امریه سربازی در سمن‌های جوانان با عنوان کارآفرینی موجب رشد کیفی سازمان‌های مردم نهاد جوانان و افزایش مشارکت اجتماعی می‌شود.
 
او تصریح کرد: با توجه به فعالیت‌های داوطلبانه سمن‌های جوانان در حوزه کارآفرینی جوانان، اجرای این طرح به  اشتغال و تولید ملی کمک خواهد کرد.
 
بازرس مجمع ملی جوانان در پایان ضمن تقدیر از معاونت ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان در پیشنهاد و پیگیری طرح امریه سربازی، از جوانان خواست به جهت بهره‌گیری از برنامه‌های حوزه جوانان با حضور در سمن‌ها وارد فعالیت اجتماعی در راستای کارآفرینی و اشتغال شود.


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی