تیتر امروز

آقای علیرضا! تا آخر می‌مانی؟
افاضات اضافه

آقای علیرضا! تا آخر می‌مانی؟

عوام الملک در هفته‌ای که گذشت همه اتفاقات کشور و خارج از آن را زیر ذره‌بین برده و درباره جدل بین خواص‌البلد تهران نوشته: نرجس از عملکرد علیرضا انتقاد کرد و باعث شد طرفداران علیرضا ناراحت بشوند....
ظریف: روند انتخاب اعضای دولت به صورت شفاف صورت می‌گیرد/ باقری: دنبال توافق جدیدی نیستیم، هدفمان احیای برجام است
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

ظریف: روند انتخاب اعضای دولت به صورت شفاف صورت می‌گیرد/ باقری: دنبال توافق جدیدی نیستیم، هدفمان احیای برجام است

این دوازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

طرح «گوزل تبریزیم» در حوزه فضای سبز تبریز اجرا می‌شود

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری تبریز گفت: مرحله نخست طرح "گوزل تبریزیم" به مدت یک ماه در حوزه فضای سبز از دهم مهرماه تا دهم آبان ماه در سطح شهر تبریز اجرا می‌شود.

کد خبر: ۳۶۶۰۹
۱۲:۱۸ - ۰۶ مهر ۱۳۹۸

طرح «گوزل تبریزیم» در حوزه فضای سبز تبریز اجرا می‌شود

دیدارنیوز ـ مسعود برزگر جلالی با اعلام این خبر، اظهار کرد: این طرح در مناطق دهگانه شهرداری تبریز و مجموعه ائل گلی آغاز و تا دهم آبانماه سال جاری ادامه خواهد داشت.
 
وی هدف از اجرای این طرح را رفع برخی نواقص باقی مانده از ماه‌های قبل در حوزه فضای سبز به منظور خواب بهتر و با کیفی‌تر درختان سطح شهر در اواخر پاییز و ایجاد زمینه بهتر رویش درختان در آغاز سال جدید عنوان کرد.
 
وی با اشاره به برخی آیتم‌های اجرایی این طرح، یادآور شد: حذف شاخه‌های خشک درختان، آزاد سازی طوقه درختان از موانع بتنی و کف پوش‌ها و آسفالت، کندکوب و هوادهی پای درختان، کوددهی و تغذیه و تقویت درختان، پاکسازی ردیف کاری‌ها و طوقه بوته‌ها، ترمیم چمن‌کاری‌های از بین رفته، حذف تنه جوش و پاجوش درختان، رفع نواقص روشنایی پارک‌ها و تامین آب کافی برای درختان و همزمان کاشت ۵۰ اصله درخت پهن برگ در نقاط مشخص سطح شهر از جمله مواردی خواهند بود که طی این طرح انجام می‌گیرند.
 
طرح "گوزل تبریزیم" با بررسی‌های علمی و کارشناسی و در مقاطع زمانی و فاز‌های مختلف و بمنظور ارتقا کمیت و کیفیت فضای سبز کلانشهر تبریز اجرا خواهد شد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی