تیتر امروز

آقای علیرضا! تا آخر می‌مانی؟
افاضات اضافه

آقای علیرضا! تا آخر می‌مانی؟

عوام الملک در هفته‌ای که گذشت همه اتفاقات کشور و خارج از آن را زیر ذره‌بین برده و درباره جدل بین خواص‌البلد تهران نوشته: نرجس از عملکرد علیرضا انتقاد کرد و باعث شد طرفداران علیرضا ناراحت بشوند....
ظریف: روند انتخاب اعضای دولت به صورت شفاف صورت می‌گیرد/ باقری: دنبال توافق جدیدی نیستیم، هدفمان احیای برجام است
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

ظریف: روند انتخاب اعضای دولت به صورت شفاف صورت می‌گیرد/ باقری: دنبال توافق جدیدی نیستیم، هدفمان احیای برجام است

این دوازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

طراحی سیستم هوشمند تعامل آنلاین مدارس و والدین در تبریز

پژوهشگران یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان مستقر در پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی موفق به طراحی و تولید سیستم جامعی به منظور نظارت بر عملکرد تحصیلی و تعامل هوشمند والدین و مدارس شدند.

کد خبر: ۳۶۶۰۴
۱۲:۰۹ - ۰۶ مهر ۱۳۹۸

طراحی سیستم هوشمند تعامل آنلاین مدارس و والدین در تبریز

دیدارنیوز ـ این سیستم به صورت هوشمند امکان تعامل بین اولیا، مدارس، معلمان و دانش‌آموزان را برقرار می‌کند و از دو بخش سخت‌افزاری و نرم‌افزاری تشکیل شده است.
 
این سیستم دارای سخت‌افزار‌های ویژه حضور و غیاب، ردیابی و مانیتورینگ ماهواره‌ای خودرو‌ها نیز است و امکان نظارت والدین و مدارس را در زمینه تردد دانش‌آموز و نحوه عملکرد سرویس‌های ایاب و ذهاب مدارس فراهم می‌کند. آسایش خاطر اولیا، مدیران و امنیت دانش‌آموزان و امکان نظارت و تعامل متقابل مدارس و والدین به صورت آنلاین از اهداف طراحی و تولید سیستم مذکور است.
 
مشاهده و کنترل برنامه درسی، تکالیف، آزمون‌ها، نمرات، کارنامه و موارد انظباطی، برگزاری آزمون‌های آنلاین، ارسال پیام و اطلاعیه برای اولیا، معلمان، دانش‌آموزان و رانندگان سرویس‌ها از جمله خدمات دیگر ارائه شده در سیستم مذکور است.
 
این سیستم دارای نسخه‌های اندروید، IOS، وب و ویندوز است که بر اساس الگو‌های استاندارد، تمامی مولفه‌ها را به‌صورت یکپارچه نمایش می‌دهد. این سیستم یکپارچه با شعار "هرلحظه همراه فرزند خود باشید " هم اکنون در بیش از ۲۰ مدرسه در تبریز نصب شده و در حال بهره‌برداری است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی