تیتر امروز

آقای علیرضا! تا آخر می‌مانی؟
افاضات اضافه

آقای علیرضا! تا آخر می‌مانی؟

عوام الملک در هفته‌ای که گذشت همه اتفاقات کشور و خارج از آن را زیر ذره‌بین برده و درباره جدل بین خواص‌البلد تهران نوشته: نرجس از عملکرد علیرضا انتقاد کرد و باعث شد طرفداران علیرضا ناراحت بشوند....
ظریف: روند انتخاب اعضای دولت به صورت شفاف صورت می‌گیرد/ باقری: دنبال توافق جدیدی نیستیم، هدفمان احیای برجام است
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

ظریف: روند انتخاب اعضای دولت به صورت شفاف صورت می‌گیرد/ باقری: دنبال توافق جدیدی نیستیم، هدفمان احیای برجام است

این دوازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

آمارگیری از زنبورستان‌های آذربایجان شرقی همزمان با سراسر کشور آغاز شد

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی از آغاز آمارگیری از زنبورستان‌های استان همزمان با سراسر کشور از هفته دوم مهرماه سال ۹۸ در استان خبر داد.

کد خبر: ۳۵۸۳۸
۰۹:۵۳ - ۳۱ شهريور ۱۳۹۸

آمارگیری از زنبورستان‌های آذربایجان شرقی همزمان با سراسر کشور آغاز شد

دیدارنیوز ـ حبیب شریفیان در گفتگو با خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود: برای دستیابی به اطلاعات مورد نیاز از راندمان تولید کلنی‌ها و برآورد دقیق تعداد و نوع کندو‌های زنبور عسل استان و شاغلین در این بخش آمارگیری از زنبورستان‌های استان به مدت ۱۴ روز از ششم مهرماه سال جاری تا پایان روز دوشنبه نوزدهم مهرماه همزمان با کل کشور در سطح استان توسط کارشناسان شبکه پهنه‌بندی جهادکشاورزی و با همکاری اتحادیه زنبورداران استان و شرکت‌های تعاونی زنبورداری شهرستان‌ها انجام گیرد.
 
وی گفت: قراردادن آمار و اطلاعات کامل و صحیح در اختیار برنامه‌ریزان و سیاستگذاران بخش، منجر به اتخاذ تدابیر به موقع و برنامه ریزی صحیح می‌شود که علاوه بر افزایش درآمد بهره برداران، بستر مناسبی برای توسعه صنعت زنبورداری و ایجاد اشتغال برای جوانان در منطقه خواهد بود.
 
شریفیان ادامه داد: با توجه به اینکه یکی از اصلی‌ترین نیاز‌های اولیه برنامه‌ریزی و سیاستگذاری برای هر بخش، داشتن آمار و اطلاعات صحیح از وضعیت کمی و کیفی و دستیابی آسان و سریع به این اطلاعات هست؛ لذا از کلیه زنبورداران درخواست می‌شود جهت شرکت در این آمارگیری علاوه بر ارائه آدرس دقیق محل اسکان کندو‌های زنبورعسل خود، با کارشناسان پهنه بندی همکاری لازم را کرده و در زمان سرشماری کندو‌ها در زنبورستان خود با در دست داشتن دفترچه زنبورداری و کارت ملی حضور داشته باشند.
 
شایان ذکر است زنبورداران می‌توانند جهت اخذ اطلاعات بیشتر، با مدیریت امور طیور سازمان جهادکشاورزی استان از طریق شماره‌های ۳۴۴۳۹۵۶۰-۳۴۴۹۴۱۱۴ تماس حاصل نمایند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی