تیتر امروز

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت
گفتگوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با جوان‌ترین عضو شورای راهبری رئیس جمهور

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان جوان‌ترین عضو شورای راهبری چند روز مانده به اعلام نام وزرای دولت چهاردهم بود؛ محمد رهبری که عنوان جامعه شناس هم دارد، مهمان استودیو دیدار بود.

۹ کشته، قربانیان دو تصادف جاده‌ای

News Image Lead

دو سانحه رانندگی جاده‌ای در دو نقطه کشور ۹ کشته بر جا گذاشت در نخستین حادثه بر اثر برخورد دو دستگاه پراید در جاده تبریز به ارومیه ۶ تن کشته شدند.

کد خبر: ۳۴۹۸
۱۰:۳۲ - ۳۱ خرداد ۱۳۹۷
دیدارنیوز ـ مجتبی خالدی، سخنگوی سازمان اورژانس کشور در ارتباط با جزئیات این تصادف مرگبار اظهار داشت: این حادثه  دیروز حوالی ساعت ۱۲ ظهر رخ داد.وی افزود: پس‌ از تماس با سامانه ۱۱۵ اورژانس بلافاصله امدادگران برای انجام اقدامات لازم به محل حادثه اعزام شدند.متأسفانه در این حادثه ۶ نفر کشته و یک نفر مصدوم شد.

 در تصادف پراید با یک تانکر در جاده ساحلی گناوه - بوشهر 3 عضو یک خانواده جان باختند و یک نفر هم مجروح شد.در این حادثه که عصر روز سه‌شنبه اتفاق افتاد سواری پراید از پشت به تانکر کوبید که 3 سرنشین آن در محل تصادف جان سپردند.
 
سرهنگ جابر پاپری، رئیس پلیس راه استان بوشهر یادآور شد: در این حادثه همسر راننده به همراه دختر 8 ساله و پسر 2 ساله‌‌اش در دم کشته شدند.کارشناسان پلیس راه، توجه نکردن راننده خودرو پراید  به جلو را علت وقوع حادثه اعلام کردند.
 
منبع: ایران
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی