تیتر امروز

واکنش‌ها به ترور حسن نصرالله/ فرانسه خواستار توقف حملات اسرائیل به لبنان شد
حمله وحشیانه اسرائیل به بیروت (بروز رسانی می‌شود)

واکنش‌ها به ترور حسن نصرالله/ فرانسه خواستار توقف حملات اسرائیل به لبنان شد

رژیم اسرائیل در ادامه تجاوزات نظامی خود به غزه و بیروت، شب گذشته (جمعه) با بمب‌های سنگین چند ساختمان را در بیروت با خاک یکسان کرد. مسعود پزشکیان، رئیس‌جمهور کشورمان این اتفاق را جنایتی آشکار...
 تیر خلاص امام خمینی به فقه و فقاهت و حوزه/ بسیاری از فقها از نظرشان برگشته اند/ شیخ فضل الله نوری معتقد بود که حکومت حق سلاطین است
در بیستمین برنامه دیدار اندیشه با محمدمنصورنژاد، محقق و دین پژوه مطرح شد:

 تیر خلاص امام خمینی به فقه و فقاهت و حوزه/ بسیاری از فقها از نظرشان برگشته اند/ شیخ فضل الله نوری معتقد بود که حکومت حق سلاطین است

در بیستمین برنامه دیدار اندیشه با محمد منصورنژاد دین پژوه، استاد دانشگاه درباره "جایگاه نظریه ولایت فقیه در فقه و قانون اساسی" گفتگو کردیم.

ارائه خدمات خرده‌بانکداری در ۳۲۰ دفتر ICT روستایی

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان‌غربی گفت: طبق برنامه باید تمام دفاتر فناوری اطلاعات روستایی، خدمات خرده‌بانکداری را ارائه‌دهند که تاکنون ۳۲۰ دفتر در این راستا همکاری کرده‌اند.

کد خبر: ۳۱۶۳۳
۱۰:۰۶ - ۱۹ مرداد ۱۳۹۸

ارائه خدمات خرده‌بانکداری در ۳۲۰ دفتر ICT روستایی

دیدارنیوز ـ قاسم جلیلی‌نژاد افزود: با این آمار ۷۹ درصد دفاتر ICT روستایی آذربایجان‌غربی خدمات بانکی ارائه می‌دهند.
 
وی بیان کرد: دریافت قبض، پرداخت تسهیلات و خدمات بانکداری الکترونیک از جمله خدماتی هستند که در این دفاتر ارائه می‌شود.
 
وی اعلام کرد: استقرار خدمات در تمام دفاتر موجود از جمله برنامه‌های این اداره کل است و در این راستا برای اخذ کد بانکی برای دفاتر تازه تاسیس در صورت احراز شرایط مشکلی وجود ندارد.
 
وی اظهار داشت: مهمترین چالش برای توسعه دفاتر فناوری اطلاعات روستایی، الکترونیکی نشدن خدمات دستگاه‌های اجرایی به شمار می‌رود.
 
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان‌غربی گفت: ۴۰۳ دفتر فعال فناوری اطلاعات روستایی دراین استان وجود دارد که ۲۵ دفتر مجوز خود را در سال جدید دریافت کرده‌اند.
 
جلیلی‌نژاد اظهار داشت: درخواست‌های تاسیس دفاتر فناوری اطلاعات به طور ماهیانه توسط پست بانک بررسی و در صورت احراز شرایط مجوز صادر می‌شود و برای اخذ مجوز محدودیتی وجود ندارد.
 
وی افزود: با هدف بهره‌مندی مردم از خدمات بانکی در مناطق کم‌برخوردار از ۷۴ دستگاه خودپرداز (ATM) منصوبه ۵۶ دستگاه آن با هزینه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با هدف دسترسی روستائیان برای روستا‌های فاقد هرگونه دستگاه خودپرداز بانکی ایجاد شده است.
 
در سال ۱۳۹۰ با تصویب مجلس شورای اسلامی و ابلاغ معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی رییس جمهوری ساختار وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در استان‌ها تغییر کرد و ادارات کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان‌ها به عنوان نماینده تام الاختیار وزیر و ناظر بر زیرمجموعه‌های پست، پست بانک و شرکت ارتباطات زیر ساخت (بخش دولتی) و شرکت‌های خصوصی حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات تاسیس شد.
 
تمامی وظایف سازمان‌های وابسته به وزارت از قبیل سازمان تنظیم مقررات، سازمان فناوری اطلاعات و ... از طریق این ادارات کل در استان‌ها پیگیری می‌شود و در همین راستا وظایف این ادارات کل جهت تحقق اهداف بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات در چهار بعد نظارت امنیتی و حفاظتی، نظارت مدیریتی، نظارت برنامه‌ای و نظارت مقرراتی تعریف شده است.
 
ادارات کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان به عنوان نماینده عالی بخش حاکمیت با هدف ایجاد هماهنگی در اجرای برنامه‌ها و سیاست‌های بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات بین کلیه واحد‌های تابعه در استان تشکیل و مدیران کل استانی به عنوان نماینده ارشد وزارت متبوع وظیفه پاسخگویی به مقام وزارت و مقامات ارشد استان را عهده‌دار است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی