تیتر امروز

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت
گفتگوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با جوان‌ترین عضو شورای راهبری رئیس جمهور

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان جوان‌ترین عضو شورای راهبری چند روز مانده به اعلام نام وزرای دولت چهاردهم بود؛ محمد رهبری که عنوان جامعه شناس هم دارد، مهمان استودیو دیدار بود.
رییس سازمان زندان‌ها:

برای فرزندان نخبه زندانیان برنامه داریم

رئیس سازمان زندان‌ها گفت: ما برای فرزندان نخبه زندانیان برنامه داریم و سال گذشته ۳۰۹ نفر از این نخبگان شناسایی شده‌اند.

کد خبر: ۲۶۴۵۱
۱۱:۵۵ - ۰۴ خرداد ۱۳۹۸

دیدارنیوز - اصغر جهانگیر در این باره گفت: سال گذشته شناسایی فرزندان نخبه زندانیان در سراسر کشور انجام شد و ۳۰۹ نفر از این این نخبگان تحت حمایت‌های ویژه سازمان زندان‌ها قرار گرفتند.

وی گفت: از نظر آموزشی و کمک هزینه تحصیلی آن‌ها را تحت پوشش قرار داده‌ایم تا بتوانند به راحتی ادامه تحصیل بدهند.

این مقام قضائی در ادامه به مساله تفکیک زندانیان از خانواده‌های آن‌ها تاکید کرد و افزود: اگر زندانی مرتکب جرمی شده است، دلیل نمی‌شود که خانواده‌اش مورد بی مهری و بی توجهی قرار گیرد.

وی تصریح کرد: تنبیه خانواده زندانی همراه زندانی، ظلم مضاعف بر این خانواده‌های در معرض آسیب است چرا که هم سرپرست خانواده با بی توجهی به قانون به آن‌ها ظلم کرده و هم نگاه‌های سنگین مردم موجب رنج این خانواده‌ها می‌شود، بنا بر این مردم باید بدانند که حساب خانواده زندانی، از زندانی که مرتکب جرم شده جداست.

جهانگیر تاکید کرد: فرزندان و همسران زندانیان با زندانی شدن سرپرست خانواده، در محیط جامعه دچار سرشکستگی می‌شوند و ما تلاش می‌کنیم با حمایت‌های ویژه، به کاهش آسیب‌های اجتماعی در این خانواده‌ها کمک کنیم.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی